never settle forever

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jors
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-02-2022
Hallo,

gister heb ik een Radeon 7970 aangeschaft en daar kreeg ik zo'n Never Settle Forever Gold pakket bij. Zie: http://www.amd.com/radeonrewards. Het komt er op neer dat ik tot 31 december de tijd heb om drie games uit te zoeken.

Mijn vraag is eigenlijk; weet iemand of deze games af en toe geüpdate worden? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden door het te googlen.

Bij voorbaat dank voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:02
Toevallig heb ik laatst met AMD contact gehad over iets soortgelijks.
Hierbij heb ik ook meteen gevraagd of er nog nieuwe spellen aan zaten te komen.
In hun antwoord werd er op gehint dat dit wel zou gebeuren, maar welke games en wanneer dit zou gebeuren werd niet gezegd.

Er zijn echter al langer geruchten dat Battlefield 4, Watch Dogs en Thief er nog bijkomen.
Maar of dit ook echt waar is, dat is niet met zekerheid te zeggen.
Ik zelf wacht het nog even af tot de release van Watch Dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jors
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dus dat er geen "officieel" nieuws over is. Ik denk dat ik mijn games dan inderdaad nog maar even niet verzilver, omdat nieuwe titels natuurlijk erg interessant zijn. Het contact dat je hebt gehad was zeker over de e-mail en niet voor anderen in te zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Nergens vinden? 10 seconden op die pagina en ik zie:
, or hold on to your AMD Radeon™ Reward coupon for upcoming games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:02
Ik heb inderdaad via de e-mail contact met AMD gehad.
Het blijft dus afwachten totdat er daadwerkelijk iets toegevoegd wordt.

[ Voor 80% gewijzigd door Zinloos1 op 12-10-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jors
douweegbertje schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:42:
Nergens vinden? 10 seconden op die pagina en ik zie:

[...]
Dat zag ik ook maar dat garandeert niets.. Ik vroeg me gewoon af of iemand wel eens gezien heeft dat de games geüpdate werden of dat er verder iets over bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Ze zeggen toch dat je je coupon ook kan bewaren voor toekomstige spellen. Lijkt mij vrij duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Let wel op dat je vóór 31 december de voucher gebruikt, anders is hij niet meer geldig. Even in de agenda zetten dus.
Ik heb een gold voucher bij m'n 7970 gekregen. Ik wil graag Battlefield 4, maar de vraag is of deze er nu wel of niet bij gaat komen. Het is een nieuw en populair spel dat nog uit moet komen, dat gaat amd veel geld kosten.
Als ik bf4 nu pre-order (met china rising dlc) en hij zit straks ook bij de never settle selectie dan is dat ook zonde van de pre-order..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:09

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Afgelopen week heb ik gelezen in de stukken nieuws over de R7 en R9 series, dat met de R9 290(X) BF4 geleverd zal worden in een limited opgave als de kaart in pre-order wordt aangeschaft. Dat werd ook verteld op een AMD event een paar weken geleden.

Persoonlijk verwacht ik niet dat BF4 snel in een van de bundels geleverd zal worden. Met BF4 en de R9 290(X) wil AMD ook Mantel promoten.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 16:32
Jors schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:07:
[...]

Dat zag ik ook maar dat garandeert niets.. Ik vroeg me gewoon af of iemand wel eens gezien heeft dat de games geüpdate werden of dat er verder iets over bekend was.
Ja dit is ongeveer een maand geleden gebeurd, Saint rows 4 werd toen aan gold toegevoegd. Zelf wacht ik ook december om te kijken of er nog games bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Kleine bump. Vooralsnog verdwijnen er alleen maar spellen.
This doesn’t seem like such a bad policy until you notice the third provision: AMD will be rotating the list of games until the end of the promotion, adding new titles and removing others. This means that if you want to choose, for example, Far Cry 3 now, but aren’t interested in any of the other games on the list, you’ll have to wait for new games to be added later this year. However, when that refresh occurs, you may find that Far Cry 3 is no longer an option. These limitations are clearly a necessary concession by AMD to game publishers, but it’s unfortunate for consumer choice.
14 augustus 2013
Tomb Raider
Hitman: Absolution
DMC
Sleeping Dogs
Far Cry 3
Far Cry 3: Blood Dragon
Deus Ex: Human Revolution
DiRT 3
DiRT: Showdown
Sniper Elite V2

10 september 2013
Saint's Row IV

[ Voor 78% gewijzigd door Señor Sjon op 09-11-2013 22:02 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Even een bump.

De geldigheidsduur van de voucher loopt ten einde (31-12-2013).

Momenteel zijn er 7 games in de Gold tier:
Thief
Saints Row IV
Hitman
Sleeping Dogs
Deus Ex
Far Cry Blood Dragon
Dirt 3

Wat denken jullie... Zou er op de valreep nog wat bij komen? Of wordt het alleen maar minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
BounceMeister schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:24:
Even een bump.

De geldigheidsduur van de voucher loopt ten einde (31-12-2013).

Momenteel zijn er 7 games in de Gold tier:
Thief
Saints Row IV
Hitman
Sleeping Dogs
Deus Ex
Far Cry Blood Dragon
Dirt 3

Wat denken jullie... Zou er op de valreep nog wat bij komen? Of wordt het alleen maar minder?
Dat is ook niet veel he? Al die games zijn goedkoper als een 10tje!

Watchdogs kan ik in ieder geval wel aanraden! Grappig spelletje. Wel alle DLC overslaan en niet kopen (voegt echt niks toe en in enkele gevallen maakt de spelervaring zelfs slechter).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik hoop nog steeds op extra game. Alleen Thief is echt nieuw, die moet nog uitkomen. FC BD, D3 heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
Postius schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:03:
[...]

Dat is ook niet veel he? Al die games zijn goedkoper als een 10tje!

Watchdogs kan ik in ieder geval wel aanraden! Grappig spelletje. Wel alle DLC overslaan en niet kopen (voegt echt niks toe en in enkele gevallen maakt de spelervaring zelfs slechter).
Ik wil geen Sleeping Dogs wakker maken, maar Watchdogs komt volgend jaar pas uit. :9 ;)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Hebben ze de einddatum verplaatst naar 31 maart? Op deze pagina staat dat de terms en conditions (pdf) zijn aangepast.
Alleen staat daar alleen de HD R7 260X genoemd in de silver tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb laatst een 290x van Sapphire aangeschaft en helemaal niets kunnen vinden in de doos.. Had hem ook net geregistreerd op de 'SSC' www.sapphireselectclub.com en daar zegt hij zelfs dat het om een BF4 editie gaat... die zat er ook niet bij, dit staat ook niet op de doos vermeld hoor.

Maar je gaat je wel afvragen hoe dat kan, heb ze een mailtje gestuurd dus wacht wel af.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:09

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

prutser001 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:07:
Ik heb laatst een 290x van Sapphire aangeschaft en helemaal niets kunnen vinden in de doos.. Had hem ook net geregistreerd op de 'SSC' www.sapphireselectclub.com en daar zegt hij zelfs dat het om een BF4 editie gaat... die zat er ook niet bij, dit staat ook niet op de doos vermeld hoor.

Maar je gaat je wel afvragen hoe dat kan, heb ze een mailtje gestuurd dus wacht wel af.
Zover ik weet/begrepen heb gaat dit tegenwoordig alleen via aangesloten winkels, in Nederland is dat bijvoorbeeld Alternate.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
BF4 krijg je bij Sapphire alleen als er expliciet een sticker op de doos zit.

Bij Alternate krijg je een losse kraskaart bij de corresponderende videokaart. Ik hou nog steeds vast aan die code. :P Ik had namelijk gehoopt dat er nog wat nieuws bij zou zitten (Rome II bv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb ook geen kraskaart gezien oid, dus ik weet het niet. Ik zie weinig tot niets terug.. terwijl bij de 7970 series enzo ik overal 3 of meer? games kon krijgen?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Pagina: 1