Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:42
Yo mede-tweakers,

Ik wil graag een nieuwe muis kopen voor mijn laptop, omdat mijn oude muis helaas amper meer reageert.
Ik wil deze muis uitsluitend gaan gebruiken voor gamen en af en toe voor school etc.
Ik ben van plan om er ongeveer 45 euro aan uit te geven, tot nu toe had ik deze muis in gedacht, waarom? Omdat deze muis een beetje gewicht erin heeft zitten en ook nog is verstelbaar, aangezien ik best grote handen heb.

#ProductPrijsSubtotaal
1MadCatz R.A.T. 3 Matte Black€ 42,-€ 42,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 42,-

Als jullie een andere muis hebben die beter is, of goedkoper en dezelfde specificaties hoor ik het graag!
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
Misschien heb je hier wat aan

Gamingmuizen [Deel 2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik lees veel over de logitech G400, maar die is ongeveer rond de 60 euro en dat is voor mij echt te duur, ik speel btw spellen als WoT en battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
SurfBoy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:56:
[...]

Ik lees veel over de logitech G400, maar die is ongeveer rond de 60 euro en dat is voor mij echt te duur, ik speel btw spellen als WoT en battlefield
Ik speel zelf heel veel Battlefield en heb de Logitech G400s, ik vind het een erg fijne muis, heb zelf ook grote handen. Alleen zit de prijs wel op 60,- De logitech G400s heeft wel een "perfecte sensor". De normale G400 die een stuk goedkoper was dan de G400s is helaas niet meer verkrijgbaar. Maar ik vind de G400s het wel waard.

Heb zelf ook de Steelseries Sensei gehad en die vond ik ook fijn vasthouden. Hier heb je ook een RAW versie van maar die kost ook 55 euro. De normale Sensei is nog duurder...

Voor grote handen kan ik je de G400s wel aanraden maar als je dit toch echt te duur vind is de MadCatz misschien ook een goede keuze maar hier heb ik geen ervaring mee. Misschien kan iemand anders je hiermee verder helpen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Meulendijks89 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:54:
[...]

Ik speel zelf heel veel Battlefield en heb de Logitech G400s, ik vind het een erg fijne muis, heb zelf ook grote handen. Alleen zit de prijs wel op 60,- De logitech G400s heeft wel een "perfecte sensor". De normale G400 die een stuk goedkoper was dan de G400s is helaas niet meer verkrijgbaar. Maar ik vind de G400s het wel waard.

Heb zelf ook de Steelseries Sensei gehad en die vond ik ook fijn vasthouden. Hier heb je ook een RAW versie van maar die kost ook 55 euro. De normale Sensei is nog duurder...

Voor grote handen kan ik je de G400s wel aanraden maar als je dit toch echt te duur vind is de MadCatz misschien ook een goede keuze maar hier heb ik geen ervaring mee. Misschien kan iemand anders je hiermee verder helpen :o
Ik las reviews van mensen die hem gekocht hadden en die waren er allemaal eigenlijk wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
SurfBoy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:04:
[...]

Ik las reviews van mensen die hem gekocht hadden en die waren er allemaal eigenlijk wel blij mee.
Als de reviews goed zijn en mensen zijn er tevreden over wat houd je dan tegen :o Ik zou zeggen koop de muis en probeer hem uit, mocht je de muis zelf toch niet fijn vinden kan je hem nog terug brengen/sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Meulendijks89 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:12:
[...]

Als de reviews goed zijn en mensen zijn er tevreden over wat houd je dan tegen :o Ik zou zeggen koop de muis en probeer hem uit, mocht je de muis zelf toch niet fijn vinden kan je hem nog terug brengen/sturen.
Ja inderdaad, ik zal denk ik kopen, tenzij iemand nu met echt een goede muis komt

EDIT: heb nu de muis net ongeveer 5 uurtjes en nadat ik de drivers van de site heb gedownload gelijk de knoppen etc. ingesteld en ik ben er nu erg blij mee, ligt fijn in de hand

[ Voor 17% gewijzigd door SurfBoy op 16-10-2013 20:59 . Reden: Heb de muis gekocht ]

Pagina: 1