And The Only One
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 
Mzzl DiamonOmdat de Ps/2 en de Keyboard connector er
uitliggen
And The Only One
Zou je er dan niet gewoon 'n nieuw zekeringetje in bakken, dan???
Meestal zijn die dingen groen of geel, 250V en 1A...
MAAR DAN MOET JE NIET NóG EEN KEER JE MUIS / KEYBOARD ERUIT TREKKEN ALS 'TIE AAN STAAT!!!
(Sorrie als ik het fout heb, maar 't is wèl de meest voorkomende oorzaak...
)
Meestal zijn die dingen groen of geel, 250V en 1A...
MAAR DAN MOET JE NIET NóG EEN KEER JE MUIS / KEYBOARD ERUIT TREKKEN ALS 'TIE AAN STAAT!!!
(Sorrie als ik het fout heb, maar 't is wèl de meest voorkomende oorzaak...
...With a touch of magic¿
Heb d8 ik ergens een digitale foto er van.
Mmmmmmmmmmmm alleen waar kan ik nu die foto neer pleuren.
Mmmmmmmmm iemand een idee
Mzzl Diamon
Mmmmmmmmmmmm alleen waar kan ik nu die foto neer pleuren.
Mmmmmmmmm iemand een idee
Mzzl Diamon
And The Only One
Ik had ook een dode keyboard aansluiting. Zoals MNM als zegt: de kapotte zekering eruit halen en er een nieuwe in solderen.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
een zekering op de keybord aansluiting?
Heb m'n keybord er ook wel 'es af gehaal toen ie aan stond, en hij werkt nog steeds.
Heb m'n keybord er ook wel 'es af gehaal toen ie aan stond, en hij werkt nog steeds.
Euh, ik weet niet of je mamaplank een beetje recent is, maar al aan een usb ramplank gedacht ?
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Er zit inderdaad een USB poort aan.
Maar heb geen connectors of een USB ramplank liggen.
Dus testen gaat een beetje moeilijk.
En in BIOS zul je vast moeten instellen dat hij de USB connector moet gebruiken.
En ik kom dus niet in de BIOS.
Maar "MNM(tm)" had een oplossing die ik nu ga uitproberen.
Mzzl Diamon
Maar heb geen connectors of een USB ramplank liggen.
Dus testen gaat een beetje moeilijk.
En in BIOS zul je vast moeten instellen dat hij de USB connector moet gebruiken.
En ik kom dus niet in de BIOS.
Maar "MNM(tm)" had een oplossing die ik nu ga uitproberen.
Mzzl Diamon
And The Only One
Neem gewoon een multimeter in de hand en ga de zekeringetjes na op weerstand. Als de weerstand heel hoog is (buiten bereik), dan is ie kapot. Bij mij zat er vlak naast de connector een klein groen zekeringetje, die heb ik vervangen.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Pagina: 1