Foscam FI9821w v2: connect failed, try it again later

Pagina: 1
Acties:

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-10 14:22
Ik heb een upgrade proberen uit te voeren van mijn foscam FI9821w V2 omdat ik dacht dat wellicht mijn probleem met het flikkerend beeld hierdoor verholpen zou worden. Ik heb alles gedaan volgens de handleiding om de drie stappen te doorlopen. Na de tweede stap moest ik opnieuw inloggen om het laatste onderdeel te installeren, maar nu kan ik niet meer inloggen in de camera en krijg ik de melding: connect failed, try it again later. De ip camera tool geeft aan dat de camera de geïnstalleerde system firmware versie heeft die ik ook geïnstalleerd heb en de web UI version klopt ook. Alleen de final app firmware kan ik niet installeren.

Weet iemand een oplossing? Ik overweeg om hem terug te sturen.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Verwijderd

Ziet de ipcam tool wel dat er een camera is? Zo ja probeer de updates nog een keer te doen vanuit de ipcam tool. Eerst de web-UI en dan pas de firmware. Lukt dat niet, misschien dat ze je op foscam.us op het forum een goede tip kunnen geven.

• ShadowShape
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 14:28
Na een firmware update moet je volgens mij eerst met kabel verbonden zijn om WiFi weer in te stellen.

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-10 14:22
Uiteindelijk probleem opgelost door de reset knop 20 seconden ingedrukt te houden. Hierna kon ik weer inloggen en de laatste software onderdeel installeren.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.