Mijn eerste post, toch is tweakers een bekend gegeven door de jaren heen. Ik ken wel iets van computers, van game machines minder. Je mag er bij deze ook vanuit gaan dat ik geen randapparatuur heb, behalve luidsprekers (2 x KRK Rokit G2), een Focusrite Scarlett geluidskaart en een lasermuis die ik nog wel even kan gebruiken.
Tips, raad, het is allemaal welkom. Bij deze ben je alreeds bedankt voor je input. Zoals je kunt zien zit ik al een beetje boven het budget, en waarschijnlijk mis ik zelfs nog een aantal zaken. Liever zou ik nog graag kunnen zakken tot in de €850 prijsklasse. Ik zoek achter een machine die wel even meekan, en die ik dan ook in de toekomst nog voor iets kwijt kan of kan upgraden.
Voor de onderstaande lijst heb ik eerlijk gezegd verschillende topics doorgenomen en wat gecombineerd. De keuze van de grafische kaart komt ook door een aantal topics door te lezen. Daar deze nu mooi geprijsd lijkt te zijn.
Qua games, tja, ik kom eigenlijk van de unreal tournament serie (2003, UT3) en zou graag eens iets spelen zoals BF4. Het is niet zo dat ik alles op 4K ultra full HD 3D en wat dan nog ook ga draaien. Zolang ik even meekan met een degelijke performance. Wel komt er misschien in de toekomst een tweede scherm bij, dus ik ben ook niet zo zeker of het scherm in mijn lijstje dan zo gepast is. En de golden rule, als het voor minder kan, des te beter.
Ik heb ook W7 als OS, behuizing weet ik niet direct wat te nemen.
Tips, raad, het is allemaal welkom. Bij deze ben je alreeds bedankt voor je input. Zoals je kunt zien zit ik al een beetje boven het budget, en waarschijnlijk mis ik zelfs nog een aantal zaken. Liever zou ik nog graag kunnen zakken tot in de €850 prijsklasse. Ik zoek achter een machine die wel even meekan, en die ik dan ook in de toekomst nog voor iets kwijt kan of kan upgraden.
Voor de onderstaande lijst heb ik eerlijk gezegd verschillende topics doorgenomen en wat gecombineerd. De keuze van de grafische kaart komt ook door een aantal topics door te lezen. Daar deze nu mooi geprijsd lijkt te zijn.
Qua games, tja, ik kom eigenlijk van de unreal tournament serie (2003, UT3) en zou graag eens iets spelen zoals BF4. Het is niet zo dat ik alles op 4K ultra full HD 3D en wat dan nog ook ga draaien. Zolang ik even meekan met een degelijke performance. Wel komt er misschien in de toekomst een tweede scherm bij, dus ik ben ook niet zo zeker of het scherm in mijn lijstje dan zo gepast is. En de golden rule, als het voor minder kan, des te beter.
Ik heb ook W7 als OS, behuizing weet ik niet direct wat te nemen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 170,10 | € 170,10 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,45 | € 61,45 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7970 royalAce Tahiti XT2 | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 175,45 | € 175,45 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,60 | € 22,60 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 50,30 | € 50,30 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 86,21 | € 86,21 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.021,40 | |