Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GMAIL] Auto inlog bij verschillende google diensten blokker

Pagina: 1
Acties:

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 02:16
Ik heb geprobeerd een zo duidelijk mogelijke titel te gebruiken maar weet niet of dit echt gelukt is. Sinds vandaag toont Gmail/Youtube het irritante gedrag waarbij als ik inlog met een bepaalde gmail account ik automatisch inlog in Youtube met datzelfde gmail account en vice versa. Ik heb tot op heden geen oplossing hiervoor gevonden. Weet iemand hoe ik dit kan tegengaan. Ik wordt hier echt kotsmisselijk van.

Wie heeft de oplossing?

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dat is toch niets nieuws? Ik meen dat dit gedrag al heel lang zo is.

Desktop | Server | Laptop

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rupie schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:27:
Dat is toch niets nieuws? Ik meen dat dit gedrag al heel lang zo is.
Ik heb altijd een aparte inlog voor youtube en (verplicht) gmail gehad, kon dit deels omzeilen door op youtube met mijn 'echte' email in te loggen. Nu net getest, lijkt inderdaad niet meer mogelijk en je wordt automatisch ingelogt op het account van je eerste inlogpoging. Kan me niet herinneren dat dat eerder zo was.

Maar als je nu 1 van de 2 sites blokkeert qua cookies, zou dat niet werken?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:50

Fiber

Beaches are for storming.

Je logt tegenwoordig in bij Google. Niet meer bij de aparte sites als Gmail, YouTube, Search, Plus, etc.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.