[Hostingadvies] Wordpress Hosten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik draai al geruime tijd met een aantal domeinen op Webreus Hosting. Inmiddels heb ik op één domein een wordpress omgeving te draaien. So far so good, ware het niet dat veel themes e.d. resulteren in een blank page. Vervolgens moet ik via FTP het betreffende theme verwijderen en klaar.

Gisteren ging het mis met een plugin. Dat was dus ook de druppel.

Het probleem ligt volgens mij bij de hosting. Vroeger had ik namelijk geen last van dergelijke problemen. Tegenwoordig is het dan ook zo dat Webreus niet de meest recente PHP versie alsmede de meest recente Wordpress versie ondersteund. Daar waar het volgens mij mis gaat |:( .

De vraag is dan ook:

Wat zijn jullie ervaringen met andere hostingproviders? Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer, en ben dus op zoek naar een hoster welke wel de meest recente versie's van PHP, SQL en Wordpress ondersteunt.

Iemand die mij tips kan geven? De prijsklasse van Webreus is leuk, maar daar zit ik niet aan vast. Zou wel leuk zijn dat het bij < 30 per jaar blijft. Overige eisen qua data e.d. zijn vooralsnog niet groot.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

Ik heb gehoord dat one.com heel goed is, geen persoonlijke ervaring mee verder.
TransIP is ook goed maar wel ietsje duurder.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:54
Goedkoop is duurkoop. Zeker in de zolderkamerhostingbranche.
Er zijn diverse topics en comple websites over welke hosting de beste is.
Iedereen zal zijn/haar eigen leverancier de hemel in prijzen, maar of je daar wijzer van wordt...

Google wat rond en pak een partij die vlot en accuraat reageert op de mail. Dat is meestal ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Snap ik, maar ben vooral op zoek naar ervaringen met Wordpress van mede Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Probeer https://www.google.nl/#q=wordpress+hosting+nederland eens. Een beetje hostingprovider doet niet moeilijk over een testaccount, zo wel dan is dat niet degene die je moet hebben. En je hebt nu een aantal klachten over de huidige provider, leg die dan vooraf aan een andere keus voor hoe zij daarmee omgaan. Je zult hier gewoon eens wat uren in moeten steken.

Verder geheel eens met rooot.

In mijn ogen kun je voor jouw budget ook niet veel verwachten qua ondersteuning etc., maar goed da's mijn mening.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 09:48
Via namecheap kun je tegenwoordig ook shared hosting in de UK nemen (+1 dollar ofzo), maar mijn websites die in de US zijn gehost zijn toch nog snel. De prijzen zijn zeer concurrerend en de support is top. WordPress draait goed, PHP en MySQL versies tot nu altijd upgedatet. De support reageert in ieder geval wel heel snel.

Ze hebben standaard softaculous aanstaan en via dat kun je ook wordpress installeren enzo. Draait op cPanel trouwens.

Het is een Amerikaans bedrijf dus daar moet je verder zelf even over nadenken.

[ Voor 12% gewijzigd door krosis op 13-10-2013 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mijndomein.nl schijnt een goede hoster te zijn, die bovendien ook niet duur is. 30 euro per jaar, dan krijg je o.a. 1GB diskspace en ongelimiteerd dataverkeer.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 13-10-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyoung
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 17:53
Ongekend.nl kun je proberen. Gebruik van Installatron voor eenvoudige WordPress installatie en een snelle / goede helpdesk. www.ongekend.nl/webhosting/

SkyTeam Platinum member via American Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Rickyoung schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:08:
Ongekend.nl kun je proberen. Gebruik van Installatron voor eenvoudige WordPress installatie en een snelle / goede helpdesk. www.ongekend.nl/webhosting/
Ongekend.nl gebruik ik ook voor mijn domeinen. € 29,95 voor 3500 schijfruimte en 100GB data :) Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Laatst online: 19-03-2020
Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met Ongekend.nl?
Ik wil namelijk een site voor me zelf opzetten via wordpress en ben ook op zoek naar webhost+domein.
Er is al contact geweest met Ongekend en dat verliep soepel en kreeg ook snelle antwoorden.
De support ziet er dus goed uit maar hoe is de host voor de rest? Snelheid, updates etc etc?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 15:54
Via ispgids kwam ik uit op www.mijnwebsitehosting.nl.
Krijgt 70 beoordelingen en scoort een 10.
27.50 euro per jaar. 10gb opslag. 300gb dataverkeer.

[ Voor 18% gewijzigd door Robbie T op 17-10-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:40
Ik heb in het verleden met One.com gewerkt, was goed.

Zit nu bij Vexxhost, is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Het Wordpress framework is licht, maar met een aantal plugins en een dikke database kan het toch 'gewicht' krijgen waardoor een afgeknepen shared hoster met honderden sites op 1 server het niet meer trekt.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-10 19:20

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Ben zelf ook opzoek naar een nieuwe webhoster. Maak nu nog gebruik van Hosting2Go, maar helaas is de support niet erg goed te noemen. Draai daar sinds 2006 en als je contact zoekt draait het negen van de tien keer op een teleurstelling uit.

Ook ik lees mij suf aan reviews etc, maar keuze is nog best lastig. Zelf zat ik te denken aan TransIp of GoDaddy. Ben er zelf nog niet over uit

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:27

BCC

Byte.nl . Biedt moderne zaken als redis voor wordpress http://www.byte.nl/blog/tag/wordpress/

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Zelf ben ik inmiddels overgestapt naar ongekend.nl. Communicatie verloopt vlekkeloos en snelheid van de host bevalt me tot nu toe ook zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Laatst online: 19-03-2020
Thanks 50Miles, ik ga het ook bij hun proberen.
Wel goed gevoel over eerlijk gezegd. Future will tell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Ik heb net één van de domeinen onder gebracht bij ongekend.nl. Gebruikers zijn positief dit was dan wel de doorslag.
Langzaam de content verplaatsen en redirecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
@Superdaantje,

Bij mij was de hele migratie in een half uur klaar. Up and running en ik zag de melding Hello World alweer ;). Moest wel even wachten tot de domeinnaam overgezet was (+/- 2 a 3 uurtjes). Maar kon intussen wel WP installeren.

Nou stond bij Webreus ook een lege WP aangezien die daar niet werkte :F . Dus een migratie was ook niet zo heel veel werk 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

50Miles schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:43:
@Superdaantje,

Bij mij was de hele migratie in een half uur klaar. Up and running en ik zag de melding Hello World alweer ;). Moest wel even wachten tot de domeinnaam overgezet was (+/- 2 a 3 uurtjes). Maar kon intussen wel WP installeren.

Nou stond bij Webreus ook een lege WP aangezien die daar niet werkte :F . Dus een migratie was ook niet zo heel veel werk 8)7 .
Ik heb de site voor groot deel er al draaien, maar heb ook nog aantal sub domeinen met eigen wordpres installaties. Moet nog één sub domein overzetten, maar dit is zo gebeurd :D

Maar hou de oude site nog paar maanden in de lucht en pas daar alle links aan in de database naar de nieuwe omgeving, zodra alles is overgezet en aangepast ga ik 301 redirects aanmaken, zodat Google site goed kan oppakken.

heb bij Webreus paar maanden terug en Wordpress verhuizing gedaan voor collega en had geen problemen.

Eerste kennis making met de servicedesk van hen was goed. Snel en correct antwoord. Kreeg rare fout in de PHPMyAdmin, maar had een link gestuurd waar een vermoedelijke oplossing stond. En binnen half uur was het gefixed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 10:17
https://www.antagonist.nl/

Nog nooit downtime gehad, genoeg data, duidelijke communicatie en administratiepanel en Wordpress installeren via Installatron met automatische updates. En 30 euro per jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oadm
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-01 17:41
WiertOmta schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:04:

Nog nooit downtime gehad, genoeg data, duidelijke communicatie en administratiepanel en Wordpress installeren via Installatron met automatische updates. En 30 euro per jaar...
Goei, ik heb mijn Wordpress site ook bij de Antagonist en ben dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:05

Lulukai

God's gift to women

Taartvarken schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:04:

Wat is Antagonist duur geworden tegenwoordig. Hun starterspakket kost nu al 74 euro per jaar!

.

Pagina: 1