---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
Edit: En misschien is City Car Driving iets voor je, zijn erg veel mods voor die recente superwagens toevoegen. Linkje: http://citycardriving.com/
[ Voor 32% gewijzigd door RoofTurkey op 12-10-2013 11:46 ]
Grillmeister
De focus ligt hier standaard wel meer op racewagens dan op exotische straatwagens Maar er zijn gerust genoeg mods te vinden die ook de diverse straatvarianten van de Ferrari's, Porsches en Mclaren's van deze wereld aanbiedt.
Er zijn helaas weinig titels met echt moderne straatauto's
[ Voor 40% gewijzigd door Tortelli op 14-10-2013 19:00 ]
---RAWE CEEK!!!---
Zit de FXX niet in Forza 4?.
[ Voor 39% gewijzigd door Tortelli op 14-10-2013 20:53 ]
Verwijderd
Eventueel zou je ook naar de nieuwe Need for Speed kunnen kijken. Ziet er gaaf uit. Alleen heeft deze geen enkele vorm van realisme zoals beiden bovenste.
---RAWE CEEK!!!---
Om bij Shift 2 een beetje goede rijbeleving te krijgen dien je wel even te stoeien met de settings. H-Shifter zou moeten werken.
Succes!
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Simulator die hopelijk dit jaar uit komt:
www.assettocorsa.net, een italiaanse sim dit vol met ferrari's zal zitten
Zal is gaan kijken hoe dat zit met mods.
---RAWE CEEK!!!---
- Raceroom Racing Experience
- de hele Race07 reeks met alle uitbreidingen
- Project CARS, maar daarvoor kun je je niet meer aanmelden
- rFactor heeft ook best wel wat supercars mods.
- rFactor2
- Assetto Corsa (verwacht in Q4 2014)
De NFS serie en TDU serie zijn meer arcade racers.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Assetto Corsa naar Q4 2014? You gotta be kidding me?!?!?!PatrickC schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:32:
Enkele opties (Sim Racing):
- Raceroom Racing Experience
- de hele Race07 reeks met alle uitbreidingen
- Project CARS, maar daarvoor kun je je niet meer aanmelden
- rFactor heeft ook best wel wat supercars mods.
- rFactor2
- Assetto Corsa (verwacht in Q4 2014)
De NFS serie en TDU serie zijn meer arcade racers.
Serieus? Heb je daar een bron van. Ik hoopte dat ze vlakbij release zouden zitten
[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 16-10-2013 19:30 ]
Sorry dat ik je zo heb laten schrikken... was inderdaad een typefoutje. Ze geven aan Q4 2013.vosss schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:45:
[...]
Assetto Corsa naar Q4 2014? You gotta be kidding me?!?!?!![]()
![]()
![]()
Serieus? Heb je daar een bron van. Ik hoopte dat ze vlakbij release zouden zitten
Wel even afwachten... iedereen schrijft deze al de hemel in, maar ik heb de TP versie al na een paar keer niet meer opgestart... saai... één auto met veel onderstuur die 'zwaar' aanvoelt en maar één niet erg interessant circuit. Ondertussen beleef ik wel veel plezier aan Project CARS en rFactor 2.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm