Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een filmpje gemaakt voor mijn scoutingvereniging en had daarvoor het nummer danger zone van kenny loggins (top gun) gebruikt. Alleen krijg ik hiermee problemen met uploaden, omdat het nummer zwaar beschermt is.

Nu ben ik alleen niet goed wegwijs in het gebied van creative commons muziek, maar weet iemand hier een alternatief nummer voor danger zone met een creative commons licence? Het gaat om beelden met tokkelen, modelvliegtuigen en waterraketten. Vandaar ook dus iets voor luchtgevechten of shows. Het moet een beetje stoer klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 12:22
Ga eens lekker op zoek naar royaltyvrije muziek en ga daar je filmpje omheen bouwen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inderdaad ook al een tijdje op zoek binnen royalty free music, maar het is moeilijk om iets te vinden wat overeen komt met wat je ongeveer zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 12:43
Lijkt me sterk dat hier echt niets bruikbaars tussen staat ? : YouTube: YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij youtube heb ik inderdaad al is gekeken, maar ik zoek gewoon een lekker klinkend nummer. Bij youtube hebben ze alleen een wat cheesy melodietjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
Hier staan wel aardig wat bruikbare liedjes, vind ik zelf tenminste: http://incompetech.com/music/royalty-free/ :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-09 01:30
www.audionetwork.com staat heel veel op. Als je het nummer dan koopt voor persoonlijk gebruik a voor 90cent dan kun je het gebruiken voor je video's waar je geen winst op maakt. :)
Pagina: 1