Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie (Internet/word etc.) (600-700 budget)

Pagina: 1
Acties:

• Carebox
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-12-2024
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een mooie laptop voor mijn studie!

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?

Simpele programma's:
- Word
- Powerpoint
- Internet
Verder kijk ik ook nog wel vaak films/series.
Ik zal er zeker niet mee gaan gamen of wat dan ook, dus daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik wil het graag onder de 700 houden!

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)

Ik zal hem elke dag mee naar school nemen en in de trein gebruiken, daardoor zal een niet te zware laptop ideaal zijn.
Ook zou ik graag een hebben met een wat langere accuduur aangezien ik hem vooral op school gebruik. Dus 5 a 6 uur zou toch wel echt ideaal zijn.
De schermgrootte ben ik nog niet helemaal zeker op, ik zit te twijfelen tussen 13.3-15.6. Het liefste gewoon 13.3 maar als er echt niet iets goeds voor is te krijgen voor dit geld dan maar groter!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Niet echt behalve dat ik het niet erg met lenovo heb aangezien ik daar een slechte ervaring mee gehad heb!
Ook wil ik graag 1 zonder touchscreen!

Zelf heb ik al een tijdje lopen zoeken en ben ik op deze laptops uitgekomen:

pricewatch: Asus VivoBook S400CA-CA129H ( Ziet er erg goed uit, kwa grootte en gewicht ook wel echt ideaal, alleen wat minder van het touchscreen)

pricewatch: Asus S56CA-XX221H (Ziet er goed uit, grootte alleen wat minder)

pricewatch: Asus VivoBook S400CA-CA002H (Ziet er goed uit, geheugen etc top. Alleen geen idee of er touchscreen of niet op zit?)

pricewatch: Acer Aspire S3-391-33214G52add (Mooi, klein en top gewicht. Alleen slechte reviews over gehoord.)

pricewatch: HP Envy 4-1011SD (Ziet er goed uit etc, alleen tweakers review zag er niet heel goed uit! Daarom niet echt grote kans maar voor zekerheid toch maar bij gezet)

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Bij de ultrabooks koop je voor €700 waarschijnlijk het beste deze pricewatch: Samsung ATIV Book NP905S3G-K01NL Zwart
De CPU is best zwak, maar er zit wel een ssd in en je zult je gewenste taken dus veel sneller uit kunnen voeren dan met een i7+hdd combinatie. Accuduur is wel redelijk reviews: Samsung Book 9 Lite: ultraportable met 'quadcore'
Ik denk dat deze (wat zwaardere) laptop ook een goede optie zou zijn http://shop.lenovo.com/nl...thinkpad/edge-series/e531
Dan de goedkoopste variant configureren met een fhd scherm en je bent voor €556 klaar. Dan heb je nog geld over om er een ssd in te zetten, wat ik aan zou bevelen.
Dit is trouwens een thinkpad, en die staan erg goed bekend om kwaliteit. Ik weet niet waar je een slechte ervaring mee hebt gehad.