Sinds een week of 4 heb ik een gamepc gemaakt. Ik heb een i5 4560 met 8gb en een msi gtx 770 2gb twin forzr. Nu bevalt het gamen goed en zit ik te overwegen om mijn gtx 770 in sli te gaan zetten. Is dat het geld waard met oog op de toekomst?
Welke spellen speel je? BF4 heeft geen zin bijvoorbeeld, te weinig geheugen om alles op full te spelen.
Op wat voor resolutie game je?
Wat voor voeding heb je?
Op wat voor resolutie game je?
Wat voor voeding heb je?
Ik speel nu farcry 3, sleeping dogs, maar wil ook straks watch dogs, bf 4 en hopelijk gta V. Voeding moet ik opnieuw kopen en moederbord ook. Mijn voeding is 550W en mijn mobo heeft maar 1 pci Express slot. Heb achteraf dat niet zo slim ingekocht bij mycom..
Edit: ik game op mijn tv op 1080p en geen Multi monitor setup. Dat hoef ik ook niet. Heb steam big picture mode en een controller.
Edit: ik game op mijn tv op 1080p en geen Multi monitor setup. Dat hoef ik ook niet. Heb steam big picture mode en een controller.
[ Voor 20% gewijzigd door Teknix1982 op 11-10-2013 21:02 ]
Waarom heb je dan nog een 770 nodig?
Uit de voorlopige gegevens over BF4 lijkt het erop dat deze game graag meer dan 2 GB videogeheugen wil.
SLI heeft dan weinig zin, want je kaart heeft maar 2 GB.
Ik zou lekker doorgamen tot er een moment komt dat je echt performance mist en dan 1 nieuwe graka kopen.
SLI heeft dan weinig zin, want je kaart heeft maar 2 GB.
Ik zou lekker doorgamen tot er een moment komt dat je echt performance mist en dan 1 nieuwe graka kopen.
Met oog de toekomst om dan alle games op ultra te kunnen spelen?Thomg schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:12:
Waarom heb je dan nog een 770 nodig?
Waarom zegt iedereen dat bf4 meer dan 2 gb wil terwijl ik op meerdere sites dit tegenkom?
http://bf4central.com/201...-cards-for-battlefield-4/
Dan heeft het meer nut om dan iets anders te kopen dan om nu al SLI te gaan draaien. Nu iets kopen voor de toekomst heeft geen nut.Met oog de toekomst om dan alle games op ultra te kunnen spelen?
Lijkt me wijs als je even opzoekt hoe SLI werkt 
Nu kopen is een slecht idee.
Bijzonder slecht.
Nu kopen is een slecht idee.
Bijzonder slecht.
Ik had al wat gelezen erover, daarom ook dit topic. Was benieuwd wat jullie mening was. Ik denk inderdaad te wachten en over een jaar of misschien 2 weer te upgraden indien nodig.
Maar over BF 4, ik geloof niet dat een gtx 770 met 2gb dat spel niet op goede kwaliteit kan spelen?
Maar over BF 4, ik geloof niet dat een gtx 770 met 2gb dat spel niet op goede kwaliteit kan spelen?
O, ja, zeker. Zal prima draaien. Niet stukkijken op die beta.
Zelfs met mijn overgeklokte GTX 780 loopt de beta van BF4 bij mij enorm slecht. BF3 kan ik perfect spelen op maximale settings. Ik heb de beta ook maar 5 min gespeelt en toen weer verwijderd.
Pagina: 1