Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• duk3n
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 08-11 11:56
Hallo mensen,

Ik heb een pc staan die ik weinig gebruik ivm met me laptop. Deze zit alleen in een veel te grote kast, zodat ik deze niet in de woonkamer kan zetten. Ik wil hierop XMBC zetten en windows 7
Ik vraag me nu af of dit gaat passen in een kleinere behuizing van maximaal 40cm diep en 27cm hoog.

Heeft iemand ideeën, welke behuizing dit kan zijn (liefst met dvd speler mogelijkheid).

Componenten:
Intel Core i7-860 (stock cooler)
Gigabyte GA-P55M-UD2
Gigabytte GTX460 OC2
Hdd OCZ Vertex 2
OCZ ModXStream Pro 600W voeding
Sony DVD speler

• gr8-jen
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:48
wat wil je uitgeven?

ik ben zelf ook aan het kijken en kwam onder andere deze tegen:

#ProductPrijsSubtotaal
1Techsolo TC-2200€ 74,10€ 74,10
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 74,10

wat wijn je prioriteiten?
prijs?
geluid?

• duk3n
Ik heb maar een prioriteit en dat is formaat, mij videokaart is vrij groot en me voeding ook.
Ik wil er maximaal € 100 aan uitgeven, maar dat moet wel alles er in kunnen passen. Geluid en beeld zijn wel prima voor de rest.

In de behuizing die jij linkte gaat het denk ik niet passen, zit ook al een voeding in, dat dan weer dubbel op.

• gr8-jen
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:48
ik bedoelde meer in de zin van hoeveel geluid de behuizing moet kunnen tegenhouden. er zijn wel behuizingen die veel geluid tegenhouden maar dat kost dan ook weer wat (correct me if i am wrong)

• duk3n
Het maakt me niet zoveel uit, hij zit in een afgesloten kastje.

Deze lijkt me wel wat
pricewatch: Apevia X-QPACK Aluminum Case w/ 3 Window Zilver

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

A smile a day....

• KillerAce_NL
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Een i7 in een gesloten kast zal nogal warm worden lijkt me......

@NL

• kroegtijger
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-11 12:14
quote:
KillerAce_NL schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:20:
Een i7 in een gesloten kast zal nogal warm worden lijkt me......
De i7 is het punt niet. Je belast m toch nooit voor de volle 100% met HTPC-taken.

It´s not a lie, if you believe it

• KillerAce_NL
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Warmte blijft zich opbouwen, zeker als je ook nog een discrete gpu hebt. Zal wel kunnen maar bij langere sessies kan de boel behoorlijk warm worden.

@NL

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True