Toon posts:

Ik wil weten of deze samenstelling goed is ?

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Verwijderd

Topicstarter
Red 3TB SATA 6 Gb/s Western digital Red 3TB SATA 6 Gb/s
Silent Pro M2 1000W Cooler Master Silent Pro M2 1000W
BlackWidow Ultimate 2013 Razer BlackWidow Ultimate 2013
Dominator Platinum, 32GB (4x8GB), DDR3 Corsair Dominator Platinum, 32GB (4x8GB), DDR3
SH-224DB Samsung SH-224DB
GL2450HM Benq GL2450HM 2x
GeForce GTX TITAN SC Signature
i7-4960X Intel i7-4960X
Windows 7 Ultimate SP1, DVD, 64 bit, DUT, 1 PC Microsoft Windows 7 Ultimate SP1, DVD, 64 bit, DUT, 1 PC
Stryker Cooler Master Stryker
Hydro Series H90 Corsair Hydro Series H90
Kraken Razer Kraken
DeathAdder 2013 Razer DeathAdder 2013
RAMPAGE IV EXTREME Asus RAMPAGE IV EXTREME
Sound Blaster Z Creative Labs Sound Blaster Z

Kost bij elkaar 4000 euro heb ik wel ervoor over maar past die bij elkaar dat wil ik weten er zit ook een muis bij toetsenbord en 2x monitoren

Dus past het ?

• Jonathan-458
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:21
lees dit eens door: DAA

Graag ook meer tekst en uitleg waarvoor je dit systeem wilt gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door Jonathan-458 op 11-10-2013 15:35 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:03
Als je nu eerst eens een wensenlijst maakt van deze items en dan hiervan een RML genereerd en deze in je eerste post plakt.
Aan de hand van deze wirwar aan tekst valt er niet uit te halen wat het precies moet zijn.

Daarnaast, bedenk eens wat je met de computer wilt doen en hoelang deze mee zou moeten gaan voordat je weer gaat upgraden.
Grote kans dat het een stuk goedkoper zou kunnen.

[ Voor 29% gewijzigd door Arunia op 11-10-2013 15:36 ]

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-02 17:24
Wat wil je er precies mee gaan doen? wat dit is voor normaal gebruik echt zware overkill.. owja.. DDA beleid lezen...

Ben jij niet dezelfde als van vorige week met z'n overkill systeem waarvoor 4 topics waren aangemaakt? Het is in ieder geval bijna tot dezelfde setup. Ik zie dit als een troll aangezien je pas 14 bent en zo'n systeem wilt..

p.s. Het past.. vraag me niet hoe, maar het past

[ Voor 11% gewijzigd door TECHcrime op 11-10-2013 15:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nah ik krijg hem over 2 maanden xd.

• TECHcrime
Ik zie graag een foto van je setup zodra je hem hebt,,

Het lijkt er alleen op alsof je alle duurste spullen hebt aangeklikt bij de alternate sitebuilder en zo hier hebt geplakt..

Past het? ja
Kan het effectiever? absoluut
Kan je post beter: Ja, hij kan nu namelijk niet slechter
Ga je de volgende keer eens wat meer je best doen?

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Mooi.
Veel plezier ermee

Daag.

ps volgens mij ben je het belangrijkste vergeten, de SSD.

Verwijderd

14 jaar en een 4000 euro pc !moet niet gekker worden ;D

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:20:
14 jaar en een 4000 euro pc !moet niet gekker worden ;D
En dan hebben wij het nog niet over de stroomkosten...... :F

• TECHcrime
Dit is echt een faalhaas eerste klas.. Zullen we maar een discussie starten en gaan speculeren over waar het geld vandaan komt? :P

• Rickkamminga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-02-2025
Ik zou het moederbord vervangen voor een goedkopere variant, want ik geloof niet dat jij veel hebt aan dit moederbord. Je bent 14 en hebt waarschijnlijk niet veel overklokervaring, dus je gaat dit bord niet volledig benutten. Je bent beter af met een goedkoper model. Verder kan de voeding wel een maatje kleiner, evenals de HDD. Daarna kun je van het geld dat je daarmee bespaard hebt een SSD halen en de H90 vervangen voor een H80i om nog wat meer te besparen. Overklokken heeft eigenlijk helemaal geen zin met zo'n snelle CPU, aangezien ik aanneem dat je er alleen op gaat gamen.

Als mijn aanname juist is kun je er beter een i5 4670K in stoppen, de capaciteit van je RAM naar 16gb @ 1600Mhz reduceren en daarna de boel een beetje overklokken. Die titan kan natuurlijk ook wel een stukje goedkoper, aangezien je nu de op 1 na duurste variant hebt gekozen, waar je bijna geen verschil merkt met de goekopere varianten. Daarom zou ik dat 'signature' weglaten. Scheelt weer 100 euro. (ik denk dat ik mezelf voor jou, gezien je leeftijd, duidelijker maak als ik zeg dat dat 150 blikjes euroshopper energydrink zijn)

Verwijderd

Haha 14 jaar en 4000€ zal eerder 400€ zijn...en gebruik je verstand eens

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-02 17:12

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik wijs je graag op de mail die je 4 oktober om 22:59 hebt ontvangen. Die moet voldoende uitleg bieden waarom het in deze vorm niet wenselijk is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.