Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 20:02
Beste Tweakers,

Wil graag een nieuwe LED TV aanschaffen maar heb even input/adviezen nodig van jullie.
Mijn keuze is gevallen op een 39" model, niet groter daar de totale breedte van de TV (ongeveer 88cm), perfect op onze muur past. Budget tussen de € 350,- en € 500,-

Ik zit nu alleen met het merk en wel of geen Smart TV.

- Heb op dit moment een LG LCD en die bevalt me best maar is natuurlijk geen LED. iemand ervaringen met de LG LED, wel of niet doen?

Keuze zou dan zijn:
pricewatch: LG 39LN5404 Zwart
of
pricewatch: LG 39LN5758 Zwart

Dan de vraag wel of geen Smart TV. Op dit moment zie ik daar nog geen voordelen in met mijn huidige setup thuis. Stream films via mijn Mede8er en NAS, heb UPC Mediabox DVR etc en internet gebruik ik niet op een TV, lijkt mij. Maar misschien dat iemand mij kan overtuigen dat een Smart TV wel een overweging is?

Daarnaast zie ik bijvoorbeeld ook LED;'s van Panasonic, iemand daar goede ervaringen mee:
http://tweakers.net/categ...LklYyttQzUNJRyk2sgHFqa2sB

Of dan toch Samsung, Philips of Sony.... teveel keuze tegenwoordig en het zal grotendeels een persoonlijke keuze zijn, lijkt mij.
Desalniettemin, alle hulp en adviezen zijn welkom.

Verwijderd

Ik heb de LG 47LN5404 voor gaming en dat werkt perfect.

Prima tv voor dat geld.

Internet zoals met smart tv doe ik wel op mijn laptop of tablet.

• jasiccama
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:38:
Ik heb de LG 47LN5404 voor gaming en dat werkt perfect.

Prima tv voor dat geld.

Internet zoals met smart tv doe ik wel op mijn laptop of tablet.
Aha, jij hebt dus de 47" variant van de LG LN5404. Is het geluid, via de speakers, ook acceptabel? Ik heb namelijk geen losse receiver o.i.d.

Verwijderd

jasiccama schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:07:
[...]

Aha, jij hebt dus de 47" variant van de LG LN5404. Is het geluid, via de speakers, ook acceptabel? Ik heb namelijk geen losse receiver o.i.d.
Ja is zeer goed met ook nog eens veel keuzes om het geluid in te stellen.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Smart-tv kun je beter geen dealmaker of -breaker laten zijn. Als het er op zit is het hooguit een kleine bonus. En als het er niet op zit, mis je er in mijn ogen niets aan. Het is een nog niet uitontwikkelde feature.

• jasiccama
S1NN3D schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:39:
Smart-tv kun je beter geen dealmaker of -breaker laten zijn. Als het er op zit is het hooguit een kleine bonus. En als het er niet op zit, mis je er in mijn ogen niets aan. Het is een nog niet uitontwikkelde feature.
Prima ook weer weggestreept :)
Ik zie dat jij een Panasonic hebt, hoe bevalt dat?

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
jasiccama schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:36:
Heb op dit moment een LG LCD en die bevalt me best maar is natuurlijk geen LED. iemand ervaringen met de LG LED, wel of niet doen?
Jouw LCD is geen LED televisie. De huidige LED televisies zijn wel LCD. LED televisie is gewoon LCD maar dan met LED achtergrondverlichting in plaats van CCFL.

Staat allemaal HIER uitgelegd.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies en mag in CEA verder, ik verplaats je even! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• jasiccama
Michael Knight schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:37:
Dit valt onder aankoopadvies en mag in CEA verder, ik verplaats je even! :)
Oké thx :) Is inderdaad een aankoopadvies.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
jasiccama schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:02:
[...]
Prima ook weer weggestreept :)
Ik zie dat jij een Panasonic hebt, hoe bevalt dat?
Ik ben erg tevreden over mijn Panasonic tv. Het is een plasma tv die ik sinds 2 jaar heb staan. In mijn ogen leveren deze tv's het beste beeld dat je voor het geld kunt krijgen en persoonlijk zou ik nooit meer een lcd willen hebben omdat het beeld hiervan in de gemiddelde prijsrange in mijn ogen inferieur is.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-11 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

Mee eens, maar een 42" past niet toch? Plasma valt dus af.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Pagina: 1