Toon posts:

Intro video voor mijn video's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Ik vind het wel gelukt zo.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik weet niet wat je wilde bereiken, dus weet ik ook niet of het je gelukt is. Ik zou zelf iets meer van beweging. dit is alleen fade-in/fade-out ...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
11s is te lang voor dit, een zondanige niet-informatie bevattende intro zou naar mijn mening max 3s moeten duren.(duurt dit langer ga ik altijd handmatig opzoek naar waar de video begint)

Het idee is verder prima.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad , maar het is maar 10 seconden.

Wel een goeie tip , bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:36

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Nouja ik weet niet hoeveel ervaring je hebt en wat je wil bereiken, ik vind de achtergrond totaal niet bij je lettertype passen. Ook om nou Dennis585 en 585 productions te gebruiken wat overbodig. Ik zou het simpel houden en een mooi logo ontwerpen voor 585 Productions (en Dennis585 niet gebruiken).

Kortom: Ander lettertype, 585 Productions gebruiken (Niet dennis..), Logo ontwerpen

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:59
Wat is hier precies video aan? Het is een random plaatje waar je een fade-in en een fade-out op hebt gegooid met 2 tekstjes...

Net zoals bij je muziekpogingen krijg ik het idee alsof je echt net een dagje begonnen bent en nu al denkt dat je al een goed resultaat hebt weten neer te zetten. Ik zou aanraden om vooral nog heel wat meer te proberen (en ook andere video's en tutorials bekijken) en niet alles wat je maakt gelijk willen laten zien aan iedereen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips.

Ik heb de hele intro verkort naar 5 seconden zoals werd aangeraden.

Het is ook alleen maar om videos een beetje te watermerken.
Pagina: 1