Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie heeft er leuke nieuwe ideeen voor onze website

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag Tweakers,

Wij zijn nu 2 jaar bezig met ons bedrijf *snip*

Alleen zijn wij geen webdesigners maar IT-ers en willen wij graag of een nieuwe website. of wat meer interactief.

Hebben jullie ideeen hiervoor wij horen ze graag.

Website: *snip*

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 11-10-2013 12:47 ]

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik denk dat een webdesign bureau of een goeie zzp'er jullie daar wel mee kan helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Juist dat is uiteindelijk ook de bedoeling.

Alleen wil ik graag wat ideeen opdoen omdat vervolgens aan de Webdesigners voor te leggen.
En zo van een aantal mede internetters hun memingen in de site te verwerken wat vinden jullie makkelijk of leuk om te zien op een website van een it bedrijf?

Good Fella: toch bedankt voor je reactie zijn we erg blij mee

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 12:25 ]

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ik zou gewoon blanco naar zo'n ZZP'er gaan of bedrijf en zeggen "leg maar iets voor".

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ook een idee ja, Ik ga dit zeker later op de dag gebruiken en gewoon een een webdesign bedrijf bellen.

bedankt voor je reacie WhizzCat

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?

Ik zie niet wat dit in WEB doet :? Maar ik zal je verder verklappen dat dit nergens op GoT hoort en dat we niet aan sitechecks doen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.