Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug?] Banner op forum als abonnee

Pagina: 1
Acties:

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 21:07

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Ik zie op de Actieve Topics- en Forumlijstpagina's af en toe een banner voorbijkomen bovenin, van MyCom (die geel/oranje). Ik heb een abonnement en in mijn voorkeuren staat een vinkje bij Banners uitschakelen.

Als ik refresh is ie meestal wel weg, maar een paar pageviews later zie ik 'm toch weer verschijnen af en toe.
[edit]
Oh en ook in topics nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Cyphax op 11-10-2013 11:50 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je weet dat je op 2 plaatsen dat vinkje moet zetten? GoT en FP zijn bij mijn weten helaas nog altijd gescheiden als het om die instelling gaat...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
-O-
Stom, had ik niet in de gaten. Daar stond het dus inderdaad niet uit.
Raar, die scheiding, maargoed. Ik neem aan dat het hiermee opgelost is. Dank je voor de hulp!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[bug] tweakers bannervrij niet bannervrij
crisp schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:59:
Het is ook nog steeds de bedoeling om die losse pref voor het forum af te schaffen en enkel nog de algemene voorkeursetting in je voorkeuren te gebruiken. Die laatste wordt ook al automatisch aangevinkt zodra je abo geactiveerd wordt.
Heeft blijkbaar geen prioriteit ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 11-10-2013 12:07 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Het zou al heel wat zijn als bij die instelling op het Layout-tab de tekst ("Deze functie is enkel te gebruiken indien je een abonnee bent van Tweakers. Je kunt meer informatie vinden in de aboshop") werd uitgebreid met iets als "Let op: dit heeft geen invloed op bannering op het forum.". Ik weet niet hoe de site in elkaar steekt, maar wellicht is dat een dingetje dat in een CMS ofzoiets zou kunnen, buiten de devvers om.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Cyphax schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:12:
Het zou al heel wat zijn als bij die instelling op het Layout-tab de tekst ("Deze functie is enkel te gebruiken indien je een abonnee bent van Tweakers. Je kunt meer informatie vinden in de aboshop") werd uitgebreid met iets als "Let op: dit heeft geen invloed op bannering op het forum.". Ik weet niet hoe de site in elkaar steekt, maar wellicht is dat een dingetje dat in een CMS ofzoiets zou kunnen, buiten de devvers om.
Nee, helaas niet... En volgens mij is het meteen gelijktrekken van de FP pref naar het forum net zo veel werk als elke andere aanpassing :P Ik zal eens kijken of dit eens prio kan krijgen....

Intentionally left blank

Pagina: 1