Hallo, zoals de titel zegt, zoek ik een nieuwe gaming pc.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral games ( League Of Legends ), internetten en ik wil een youtube kanaal beginnen met video's van League of Legends en misschien ook livestreamen, dus wil ook video's bewerken enz.
- Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget bedraagt €900 (bereid om extra tientjes te betalen als dit een significante verbetering met zich meedraagt)
dit bedrag is dus alleen voor de pc zelf, al het randapparatuur er omheen valt buiten het budget.
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
componenten: -
randapparatuur: alleen een Steelseries Siberian headset.
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige pc met nog wat extra randapparatuur, hieronder vermeld;
ik zoek dus ook nog een fatsoenlijke gamingsmuis, ( geen overdreven muis met teveel extra knopjes ) een goed toetsenbord en twee beeldschermen voor deze 3 heb ik dus ook nog geld over BUITEN mijn budget.
(niet al te dure en overdreven randapparatuur natuurlijk)
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Dit maakt me niet uit, niet zoveel ervaring mee. Zolang de prijs/kwaliteit goed zit. en uiteraard betrouwbaarheid!
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, dit heb ik verder niet.
*Extra koelers nodig?
*Extra apparatuur voor videobewerking?
*misschien een camera voor het livestreamen?
ik hoop op een paar mooie suggesties.
Bij voorbaat dank.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral games ( League Of Legends ), internetten en ik wil een youtube kanaal beginnen met video's van League of Legends en misschien ook livestreamen, dus wil ook video's bewerken enz.
- Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget bedraagt €900 (bereid om extra tientjes te betalen als dit een significante verbetering met zich meedraagt)
dit bedrag is dus alleen voor de pc zelf, al het randapparatuur er omheen valt buiten het budget.
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
componenten: -
randapparatuur: alleen een Steelseries Siberian headset.
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige pc met nog wat extra randapparatuur, hieronder vermeld;
ik zoek dus ook nog een fatsoenlijke gamingsmuis, ( geen overdreven muis met teveel extra knopjes ) een goed toetsenbord en twee beeldschermen voor deze 3 heb ik dus ook nog geld over BUITEN mijn budget.
(niet al te dure en overdreven randapparatuur natuurlijk)
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Dit maakt me niet uit, niet zoveel ervaring mee. Zolang de prijs/kwaliteit goed zit. en uiteraard betrouwbaarheid!
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, dit heb ik verder niet.
*Extra koelers nodig?
*Extra apparatuur voor videobewerking?
*misschien een camera voor het livestreamen?
ik hoop op een paar mooie suggesties.
Bij voorbaat dank.