Ik heb nu een workbook met 62 Sheets. Vrijwel alle sheets bevatten een PivotTable die hun data uit de Sheet DATA halen (deze data word om de 30 minuten gerefreshed uit Exact Globe).
Bij het openen van dit bestand(workbook) refreshed hij automatisch alle data en refreshed hij alle PivotTables. Echter, als hij na 30 minuten(de ingestelde tijd interval) opnieuw de (Raw)Data refreshed dan worden de PivotTables niet meegenomen met updaten.
Nu heb ik op internet een VBA code gevonden:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Worksheets("DATA").PivotTables("PivotTable1").PivotCache.Refresh
End Sub
Ik heb voor elke sheet en pivottable de regel:
Worksheets("DATA").PivotTables("PivotTable1,2, 3 etc!").PivotCache.Refresh
Deze moet als het goed is alle in de code aangegeven pivottables refreshen. Dat doet hij ook (wat aanzienlijk veel langer duurt dan het refreshen van de pivottables bij het openen van het bestand). Maar hij geeft na ong. 23 code regels een Runtime error....
Is er geen andere manier of code om alle PivotTables te refreshen d.m.v. een time interval?
Bij het openen van dit bestand(workbook) refreshed hij automatisch alle data en refreshed hij alle PivotTables. Echter, als hij na 30 minuten(de ingestelde tijd interval) opnieuw de (Raw)Data refreshed dan worden de PivotTables niet meegenomen met updaten.
Nu heb ik op internet een VBA code gevonden:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Worksheets("DATA").PivotTables("PivotTable1").PivotCache.Refresh
End Sub
Ik heb voor elke sheet en pivottable de regel:
Worksheets("DATA").PivotTables("PivotTable1,2, 3 etc!").PivotCache.Refresh
Deze moet als het goed is alle in de code aangegeven pivottables refreshen. Dat doet hij ook (wat aanzienlijk veel langer duurt dan het refreshen van de pivottables bij het openen van het bestand). Maar hij geeft na ong. 23 code regels een Runtime error....
Is er geen andere manier of code om alle PivotTables te refreshen d.m.v. een time interval?