Goedemorgen beste Tweakers!
Ik ben nu al 2 dagen bezig om te proberen om mijn Eyefinity setup aan de praat te krijgen.
Ik heb 3x pricewatch: Samsung Syncmaster 2243NW Zwart op de kop weten te tikken voor een mooie prijs en heb op dit ogenblik een Club3D 7970 in m'n kast zitten.
Aansluitingen GPU:
1x DVI
1x HDMI
2x Mini Displayport
Aansluitingen schermen:
1x VGA (meer niet)
Heb de volgende setup gemaakt:
DVI -> (tussenstuk van DVI->VGA) -> VGA kabel -> VGA Scherm 1
HDMI -> Converter HDMI -> DVI -> (tussenstuk van DVI -> VGA) - VGA kabel -> VGA Scherm 2
Mini DP -> Active converter: miniDP naar DVI-D -> (tussenstuk van DVI -> VGA) - VGA Kabel -> VGA Scherm 3
Probleem:
Als ik alle 3 de schermen aansluit doet hooguit 1 scherm het.
Als ik 2 schermen aansluit doet hooguit 1 het.
Als ik in CCC of Windows de schermen op uitrekken / duplicate zet.. dan gebeurd er niets.
Ik word d'r een beetje moedeloos van.
Heb alle onderdelen die ik gebruik bij products gezet.
Ik ben nu al 2 dagen bezig om te proberen om mijn Eyefinity setup aan de praat te krijgen.
Ik heb 3x pricewatch: Samsung Syncmaster 2243NW Zwart op de kop weten te tikken voor een mooie prijs en heb op dit ogenblik een Club3D 7970 in m'n kast zitten.
Aansluitingen GPU:
1x DVI
1x HDMI
2x Mini Displayport
Aansluitingen schermen:
1x VGA (meer niet)
Heb de volgende setup gemaakt:
DVI -> (tussenstuk van DVI->VGA) -> VGA kabel -> VGA Scherm 1
HDMI -> Converter HDMI -> DVI -> (tussenstuk van DVI -> VGA) - VGA kabel -> VGA Scherm 2
Mini DP -> Active converter: miniDP naar DVI-D -> (tussenstuk van DVI -> VGA) - VGA Kabel -> VGA Scherm 3
Probleem:
Als ik alle 3 de schermen aansluit doet hooguit 1 scherm het.
Als ik 2 schermen aansluit doet hooguit 1 het.
Als ik in CCC of Windows de schermen op uitrekken / duplicate zet.. dan gebeurd er niets.
Ik word d'r een beetje moedeloos van.
Heb alle onderdelen die ik gebruik bij products gezet.