Toon posts:

Imac kopen of macbook pro geekbench scoren

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik wil graag een Mac kopen maar ik weet niet of het een macbook pro 15 inch of een imac word.
Ze zeggen dat de CPU van een desktop sneller is dan die van een laptop maar
Waarom scoort de macbook hoger dan de imac op geekbech ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het is totaal afhankelijk welke CPU ze gebruiken, een imac of macbook pro is niet per definitie sneller of langzamer dan de ander

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik zie juist dat een iMac hoger scoort dan een MacBook Pro. Daarnaast is dit ongeveer hetzelfde als vragen welke auto sneller is: een Volkswagen of een Opel. Dat ligt er natuurlijk net aan welk model, met welke specificaties we vergelijken.

Wat je moet nemen, een iMac of een MacBook Pro, ligt er net aan wat je er mee wilt doen, en wat je budget is. Een MacBook Pro is mobieler dan een iMac, maar daar krijg je wel een kleiner scherm voor en doorgaans minder rauwe rekenkracht per Euro. Zet dus eerst voor jezelf op een rijtje wat je wensen en eisen zijn, en wat je budget is. Maak vervolgens een shortlist, en ga reviews en benchmarks lezen om te kijken welke het beste (voor jou) uit de bus komt. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk het bovenstaand (je wensen, eisen, budget, selectie en waarom je twijfelt), zodat we je het beste kunnen helpen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.