De titel zegt het al, ik heb een blue screen of death gehad en nu boot m'n windows niet meer.
Ik was Grid 2 aan het spelen en toen ik het spel afsloot freezde windows voor een seconde en daarna kwam het blue screen. Ik heb niet goed kunnen lezen wat er stond aangezien hij automatisch ging restarten na 4 à 5 seconde. Toen ik opnieuw windows wilde opstarten lukte dat niet meer, ik word steeds terug gestuurd naar m'n bios. Ik had toevallig nog een windows op me HDD staan, maar ook die wil niet meer booten. De systeembeheerder van m'n pa's kantoor dacht aan het geheugen en komt dus binnenkort even met ander geheugen testen, maar heeft iemand nog een ander idee, ik heb namelijk echt geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb het volgende systeem:
CPU: I7 4770K (stock, niet overclockt) (gloednieuw gekocht 10 dagen geleden)
MOBO: Asus Z87-K (ook 10 dagen oud)
Koeling: Corsair Hydro H60 2013 edition (ook 10 dagen oud)
PSU: Corsair CX500M (5 maanden oud)
GPU: Sapphire HD 7870XT with boost (stock, niet overclockt) (5 maanden oud)
SSD: Kingston HyperX 3K (ook 10 dagen oud)
Dit alles zit gemonteerd in een Corsair Carbide 200R
Alsvast bedankt voor de hulp!
Ik was Grid 2 aan het spelen en toen ik het spel afsloot freezde windows voor een seconde en daarna kwam het blue screen. Ik heb niet goed kunnen lezen wat er stond aangezien hij automatisch ging restarten na 4 à 5 seconde. Toen ik opnieuw windows wilde opstarten lukte dat niet meer, ik word steeds terug gestuurd naar m'n bios. Ik had toevallig nog een windows op me HDD staan, maar ook die wil niet meer booten. De systeembeheerder van m'n pa's kantoor dacht aan het geheugen en komt dus binnenkort even met ander geheugen testen, maar heeft iemand nog een ander idee, ik heb namelijk echt geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb het volgende systeem:
CPU: I7 4770K (stock, niet overclockt) (gloednieuw gekocht 10 dagen geleden)
MOBO: Asus Z87-K (ook 10 dagen oud)
Koeling: Corsair Hydro H60 2013 edition (ook 10 dagen oud)
PSU: Corsair CX500M (5 maanden oud)
GPU: Sapphire HD 7870XT with boost (stock, niet overclockt) (5 maanden oud)
SSD: Kingston HyperX 3K (ook 10 dagen oud)
Dit alles zit gemonteerd in een Corsair Carbide 200R
Alsvast bedankt voor de hulp!