Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Live mail (Windows 7) standaard map voor bijlagen

Pagina: 1
Acties:

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Ik zou graag willen hebben dat Windows Live Mail een standaard map zou geven iedere keer als er een bijlage wordt opgeslagen. Nu geeft deze de laatste map die is gebruikt bij de opslag van de vorige bijlage.

Als voorbeeld; ik heb vorige keer een afbeelding opgeslagen in de map afbeeldingen en nu geeft Live Mail bij de opslag van een PDF bestand, mijn afbeeldingen als opslag. Ik kan natuurlijk naar mijn documenten bladeren en daar de bijlage plaatsen maar ik wil eigenlijk hebben dat Windows Live Mail iedere keer Mijn Documenten als standaard map aangeeft voor bijlagen. Is dit op een of andere wijze ook te realiseren?
In het Windows register wordt keurig de laatst gebruikte opslag map vermeld maar deze wijzigt afhankelijk van de laatst gebruikte locatie voor de bijlage.

Testing, one, two ...

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik gebruik zelf Windows Live Mail niet, maar als het een standaard 'Windows save as' promt is, heb je toch gewoon aan de linkerkant de keuze om met 1 muisklik naar "bibliotheken", "documenten" of "afbeeldingen" te komen? Dan heb je 1 klink nodig om op de plek te komen waar jij wil beginnen, of zie ik dat verkeerd?

Desktop | Server | Laptop

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Dat zie je idd verkeerd, dat is niet zichtbaar bij het opslag_venster.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/ScreenShot207.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door hardware-lover op 10-10-2013 21:18 ]

Testing, one, two ...