Toon posts:

650 W en de GTX 770 Lightning

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn huidige videokaart al een 4 jaar oud is, wil ik graag de MSI GeForce GTX 770 Lightning aanschaffen. Nu is de vraag of mijn voeding (650 W Antec Earthwatts) dat aankan. Ik lees in sommige reviews dat hij max 370 W trekt. In andere reviews lees ik dat hij 42 Ampère nodig heeft.

Kan ik mijn huidige voeding houden of moet ik voor een nieuwe voeding gaan?

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI GeForce GTX 770 2GB Lightning€ 381,-€ 381,-
1Antec Earthwatts EA 650€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 381,-

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Ik heb een AMD Radeon 7990 laten draaien op een Coolermaster M620. En dat werkte ook (alleen furmark met opgekrikte powertune en OC ging wel mis :P)
Dus dan is een enkele kaart geen enkel probleem. Wordt misschien alleen een probleem als je met extreme overclocking aan de gang gaat en dus LN2 gaat gebruiken en speciale volt mods maar dat zie ik niet snel gebeuren gezien je voeding anders had je al lang een 1200 watt PSU gehad :P

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
370 w lijkt me wel wat veel, dat zal wel slaan op het systeem als geheel. De kaart alleen zal op peak ongeveer 200 w kunnen trekken.
We weten je overige hardware niet, en of dit is overgeklokt, maar normaal gesproken heb je zat prik.