Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Heartstone link

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De link naar de key voor Heartstone van Warcraft werkt niet. Doorstuur naar frontpage, het is een loting maar bevestiging zal fijn zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 12:15 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Same, wordt doorgelinked naar homepage

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:43

joeri1

Cloud Engineer

Zelfde probleem hier...

• M1kez
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:02
Dat probleem heb ik zelf ook.

Verwijderd

idem hier

Verwijderd

Topicstarter
Zie mijn eerdere reactie's niemand leest en reageert direct maar de oplossing staat in me vorige reactie.

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 14:39

Local Host

Het forum is om te leren.

Er staat in het bericht toch : Deelname is simpel; zorg dat je ingelogd bent met je Tweakers-account en klik op de link hieronder. Daarna bepaalt het lot of je tot de gelukkige winnaars behoort of niet.

Volgens mij is het gewoon even afwachten :)

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:09:
Er staat in het bericht toch : Deelname is simpel; zorg dat je ingelogd bent met je Tweakers-account en klik op de link hieronder. Daarna bepaalt het lot of je tot de gelukkige winnaars behoort of niet.

Nou ja dat je dan een melding krijgt dat je bent ingeschreven lijkt mij toch wel zo fatsoenlijk.

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11 21:32
Local Host schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:09:

Zo werken de lotingen hier nooit. Je krijgt altijd meteen te zien of je hebt gewonnen en als de keys op zijn kan je niet meer meedoen.

Verwijderd

Topicstarter
Jep dat was ook mijn reactie in het nieuwsbericht maar niemand leest alleen reageren

• Ins0mniA
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2024

Ins0mniA

Uber Pwnerer

Of het moet anders zijn. Maar de lotingen van T.net laten altijd zien of je er in zit.. of niet.

Sure

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik vraag me af waarom er niet even iemand van de redactie reageert met de status hiervan. Werkt het niet? Of werkt het anders dan gedacht?

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Dit lijkt weer te werken nu.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:59
Helaas naast het net :'(

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Werkt weer, en WOOT! heb een key

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Excuses voor het ongemak. De link heeft inderdaad de eerste paar minuten niet gewerkt, waardoor deelnemers naar de frontpage verwezen werden en niet naar de actiepagina. Toen we de situatie hersteld hadden, kon iedereen die eerder naar de frontpage verwezen werd alsnog deelnemen.

Voor iedereen die achter het net gevist heeft, is er vanavond een tweede kans. Die tweede ronde begint om 19:00 uur.
Pagina: 1