Motor gestolen, als iemand hem ziet....

Pagina: 1
Acties:
  • 2.611 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Beste mede-tweakers,

Mijn geliefde DR-Z400SM kenteken MN-PP-80 is gisteren gestolen uit Leiden. Helaas niet tegen diefstal verzekerd. Ik dacht, is niet nodig, hij staat toch veilig in de afgesloten garage. Niet dus....

Mocht iemand hem zien (of horen, hij maakt veel herrie) dan ben ik bereikbaar op 06-15042822. Dank.

Bijzondere kenmerken:

- Witte strepen op wielen
- Breaking Wave remmen
- Zwart achtertandwiel
- LeoVince uitlaat en ABP-bocht
- Geen passagiers voetsteuntjes

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7aFaimCWCpz9f1M076W0ZlSs/medium.jpg

motor2

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ten eerste, klote. Ten tweede, hopelijk krijg je hem snel terug! En ten derde, zet hem ook ff op MF ;)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Goeie, zal ik doen.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:04
en op facebook bij Gestolen moteren (pagina) En delen onder al je vrienden en vragen of die het ook weer delen!

Succes en sterkte!

Overbodig om te zeggen dat je de volgende wel wa+ en diefstal doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Sterkte! Ik werk in Leiden en woon in de omgeving, ik hou m'n ogen open voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Misschien dat het lukt,
Maar je kan proberen om rijkswaterstaat te bellen, en te vragen of ze een automatische waarschuwing willen laten afgaan in hun systeem als de camera's van hun jou kenteken voorbij zien komen.. Weet niet of dit in NL mogelijk is, zou natuurlijk wel veel toegevoegde waarde hebben.. hangen de camera's nog voor iets nuttigs.

Politie inlichten met hetzelfde verhaal, misschien dat een mobiele controle em voorbij ziet komen.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:53
Ik heb je dinsdagochtend nog zien rijden op de Flemingstraat, bij het nieuwe appartementencomplex Skyline, waar je links de Willem de Zwijgerlaan opdraaide en je weg vervolgende op de Schipholweg. Hij valt erg op, mede door het geluid.

Ik houd mijn ogen open.

[ Voor 59% gewijzigd door newbreed op 10-10-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Heeft je brandverzekering van je huis geen bescherming tegen diefstal?
Valt de garage daar dan ook onder?

Als er bij mij iets verdwijnt uit mijn huis/garage dan is dat gewoon ook gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Wat een gezeur weer, kunnen mensen niet is van de spullen van een ander afblijven grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik weet niet zeker of het jouw motor was, maar ik fietste gisteren over het Noordeinde in Leiden en vanuit de binnenstad reed een motor me tegemoet die behoorlijk wat herrie maakte. Dat was om 20.05 ongeveer. Ik kan me niet goed herinneren of het dezelfde motor was qua looks, maar hij leek er behoorlijk op met een enkele uitlaat zo aan de rechterkant en volgens mij was die motor ook zwart. Zou de tijd kunnen kloppen of was je dat zelf? :) Ik zal de komende tijd wat beter op motoren letten bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Dank allemaal voor de reacties en suggesties!!

Newbreed, dat was ik inderdaad. Die bocht de WdZ op is een hele fijne bocht dus die neem ik inderdaad redelijk sportief ;+)

Satch dat was ik niet zelf!

Inboedelverzekering ga ik niet aan beginnen. Hij stond welliswaar in de garage maar ik heb daar geen officiële parkeerplaats voor mijn motor (wel voor m'n auto). Ik zou de feiten (iets) moeten verdraaien omdat te proberen en daar begin ik uit principe niet aan.

Rijkswaterstaat zou geweldig zijn, vrees dat dat redelijk kansloos is om te vragen maar ik ben wanhopig dus ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Daarnaast zijn motorvoertuigen (standaard) uitgesloten van de dekking op een inboedelverzekering.

TS: sterkte en hoop dat je hem terug ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Gracias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:39
Het ergste is nog (vind ik) dat iemand uit hetzelfde complex er aan heeft meegewerkt. Ik hoop voor je dat ze hem heel terugvinden.

Mijn R1 is ooit na een jaar teruggevonden. Toen had de verzekering al uitgekeerd (echt een nare ervaring), had ik al afstand getekend en.... stond hij inmiddels op Curacao. Gewoon voor de deur bij mijn in Den Haag gestolen btw.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Julian schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:27:

Inboedelverzekering ga ik niet aan beginnen. Hij stond welliswaar in de garage maar ik heb daar geen officiële parkeerplaats voor mijn motor (wel voor m'n auto). Ik zou de feiten (iets) moeten verdraaien omdat te proberen en daar begin ik uit principe niet aan.
Altijd proberen (en uiteraard de waarheid zeggen). Wie niet waagt, die niet wint. Bij mij is een onafgesloten fiets die gestolen werd uit een onafgesloten tuinhuisje gewoon vergoed (terwijl ik deze feiten duidelijk aangaf). Maar wat Accident ook zegt: het kan best uitgesloten zijn. Nogmaals: gewoon navragen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Curacao =/ Wel ongelofelijk dat hij dan alsnog wordt teruggevonden.

Maasluip, ik ga het maar gewoon proberen inderdaad, gewoon eerlijk zijn en vragen hoe het zit. Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Laatst online: 12:39
Tijdens een drugsinval ;) . Stond letterlijk in de brief die ik van de officier van justitie op Curacao vond.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
In elk geval toch nog een stukje gerechtigheid, dat is wel fijn! Helemaal strippen van alles wat ze hebben, dat soort gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja gerechtigheid...
De verzekering (en daarmee de maatschappij) is een poot uitgedraaid terwijl de motor nog bestond.
Allemaal zeer nare dingen...
Ik hoop in ieder geval dat je je motor terugkrijgt en dat de dief zijn straf niet ontloopt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
Nooit meer gevonden en inmiddels een nieuwe gele gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 22:12
Mail hem naar GeenStijl. Met een beetje geluk zetten ze hem op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Robkazoe schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:03:
Mail hem naar GeenStijl. Met een beetje geluk zetten ze hem op de frontpage.
Datum van het topic gezien? :>

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:20
Noenie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:50:
Misschien dat het lukt,
Maar je kan proberen om rijkswaterstaat te bellen, en te vragen of ze een automatische waarschuwing willen laten afgaan in hun systeem als de camera's van hun jou kenteken voorbij zien komen.. Weet niet of dit in NL mogelijk is, zou natuurlijk wel veel toegevoegde waarde hebben.. hangen de camera's nog voor iets nuttigs.

Politie inlichten met hetzelfde verhaal, misschien dat een mobiele controle em voorbij ziet komen.
Gewoon aangifte doen zou al voldoende moeten zijn om de alarmen bij de politie af te laten gaan, als ze ooit een kentekencheck houden.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 22:12
TommyGun schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:08:
[...]

Hahah, nee. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
Ik dacht vandaag de TS te zien rijden. Zelfde motor, maar dan geel. Vandaar de kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noenie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:50:
Sowieso aangifte doen, anders heb je kans dat iemand ermee staande wordt gehouden en dat hij er zo mee mag wegrijden. Of dat jij verantwoordelijk wordt gehouden voor ongein die ermee uitgehaald wordt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
TommyGun schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:08:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000