Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Vaak bu'j te bang!
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Succes en sterkte!
Overbodig om te zeggen dat je de volgende wel wa+ en diefstal doet
Maar je kan proberen om rijkswaterstaat te bellen, en te vragen of ze een automatische waarschuwing willen laten afgaan in hun systeem als de camera's van hun jou kenteken voorbij zien komen.. Weet niet of dit in NL mogelijk is, zou natuurlijk wel veel toegevoegde waarde hebben.. hangen de camera's nog voor iets nuttigs.
Politie inlichten met hetzelfde verhaal, misschien dat een mobiele controle em voorbij ziet komen.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Ik houd mijn ogen open.
[ Voor 59% gewijzigd door newbreed op 10-10-2013 11:22 ]
Valt de garage daar dan ook onder?
Als er bij mij iets verdwijnt uit mijn huis/garage dan is dat gewoon ook gedekt.
Newbreed, dat was ik inderdaad. Die bocht de WdZ op is een hele fijne bocht dus die neem ik inderdaad redelijk sportief ;+)
Satch dat was ik niet zelf!
Inboedelverzekering ga ik niet aan beginnen. Hij stond welliswaar in de garage maar ik heb daar geen officiële parkeerplaats voor mijn motor (wel voor m'n auto). Ik zou de feiten (iets) moeten verdraaien omdat te proberen en daar begin ik uit principe niet aan.
Rijkswaterstaat zou geweldig zijn, vrees dat dat redelijk kansloos is om te vragen maar ik ben wanhopig dus ik ga het proberen.
TS: sterkte en hoop dat je hem terug ziet!
Mijn R1 is ooit na een jaar teruggevonden. Toen had de verzekering al uitgekeerd (echt een nare ervaring), had ik al afstand getekend en.... stond hij inmiddels op Curacao. Gewoon voor de deur bij mijn in Den Haag gestolen btw.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Altijd proberen (en uiteraard de waarheid zeggen). Wie niet waagt, die niet wint. Bij mij is een onafgesloten fiets die gestolen werd uit een onafgesloten tuinhuisje gewoon vergoed (terwijl ik deze feiten duidelijk aangaf). Maar wat Accident ook zegt: het kan best uitgesloten zijn. Nogmaals: gewoon navragen.Julian schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:27:
Inboedelverzekering ga ik niet aan beginnen. Hij stond welliswaar in de garage maar ik heb daar geen officiële parkeerplaats voor mijn motor (wel voor m'n auto). Ik zou de feiten (iets) moeten verdraaien omdat te proberen en daar begin ik uit principe niet aan.
Signatures zijn voor boomers.
Maasluip, ik ga het maar gewoon proberen inderdaad, gewoon eerlijk zijn en vragen hoe het zit. Wie weet...
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Verwijderd
De verzekering (en daarmee de maatschappij) is een poot uitgedraaid terwijl de motor nog bestond.
Allemaal zeer nare dingen...
Ik hoop in ieder geval dat je je motor terugkrijgt en dat de dief zijn straf niet ontloopt.
Datum van het topic gezien?Robkazoe schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:03:
Mail hem naar GeenStijl. Met een beetje geluk zetten ze hem op de frontpage.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gewoon aangifte doen zou al voldoende moeten zijn om de alarmen bij de politie af te laten gaan, als ze ooit een kentekencheck houden.Noenie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:50:
Misschien dat het lukt,
Maar je kan proberen om rijkswaterstaat te bellen, en te vragen of ze een automatische waarschuwing willen laten afgaan in hun systeem als de camera's van hun jou kenteken voorbij zien komen.. Weet niet of dit in NL mogelijk is, zou natuurlijk wel veel toegevoegde waarde hebben.. hangen de camera's nog voor iets nuttigs.
Politie inlichten met hetzelfde verhaal, misschien dat een mobiele controle em voorbij ziet komen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Verwijderd
Sowieso aangifte doen, anders heb je kans dat iemand ermee staande wordt gehouden en dat hij er zo mee mag wegrijden. Of dat jij verantwoordelijk wordt gehouden voor ongein die ermee uitgehaald wordt natuurlijk.Noenie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:50:
Dit topic is gesloten.