Wie bezoekt mijn FB profiel.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Goedemorgen,

Kon via de search niet echt vinden hoe of wat. Op internet staat er een hoop over, maar ook beetje verschillende info.

Maar nu de vraag.

Is het mogelijk om te zien wie mijn profiel bekijkt, als ze NIET in mijn vriendenlijst staan.
Ik weet dat FB het niet toestaat, maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-10 13:55
Dat is niet mogelijk op facebook zover ik weet.

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-10 09:34

André

Analytics dude

Niet mogelijk.

/edit:
De manier die in de topics hierboven beschreven wordt werkt ook niet. Die gebruikers die daar naar voren komen zijn diegene waar je veel interactie mee hebt. Staat los van het bekijken van je profiel.

[ Voor 88% gewijzigd door André op 10-10-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zou nogal een schending van privacy zijn als dit zomaar zou kunnen terwijl Facebook beweert dat het niet kan. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 12:53

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Dit is best een gevaarlijke overigens, maar dan indirect: omdat zo veel mensen dit willen weten (terwijl het niet kan) is het een nogal veel voorkomende manier om je FB gegevens te ontfutselen of apps in je FB geïnstalleerd te krijgen. Uitkijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
André schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:12:
Niet mogelijk.

/edit:
De manier die in de topics hierboven beschreven wordt werkt ook niet. Die gebruikers die daar naar voren komen zijn diegene waar je veel interactie mee hebt. Staat los van het bekijken van je profiel.
Dat is geloof ik niet waar... want hoe kan het dan dat er bij mij iemand boven aan dat lijstje staat waarmee ik helemaal geen contact heb gehad en enkel heb toegevoegd als vriend? Als ik dat lijstje ook af ga dan zie ik mensen er tussen verschijnen waarmee ik soms contact heb en zeker niet regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is ook gebaseerd op hoe vaak ze een van jouw statussen liken, hoeveel vrienden jullie gemeen hebben en nog een aantal andere factoren en (waarschijnlijk) niet op het aantal views op je profiel.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is een keer uitgezocht door een NL social media blogger (kan het artikel helaas niet vinden). Dit dmv de eerder genoemde methode van FB id's. Hij had toen contact gezocht met de mensen uit de top 10 die opvielen. Veel ervan waren namelijk 'logisch': z'n vriendin, directe familie en paar hele goede vrienden. Er vielen er echter 2 op die 'raar' waren. Oud-schoolgenoten die hij al jaren niet meer sprak. Hij vroeg het aan een van die gasten en die begon er toen ineens raar over te doen. Misschien toch iets van waarheid in die id's? Who knows :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1