Beste mede tweakers,
Ik heb een vraag waar ik maar niet uitkom.
1 Ik zoek een videokaart voorrop een langere termijn.
2. Het moet een vervaning worden (of eventueel crossfire) ik heb de Sapphire 7950 3GB Ghz.
3. Dacht om over te stappen naar nvidea, omdat toch de meeste hier meer positieve ervaringen mee hebben dan AMD-videokaarten.
Mijn gedachtes gingen uit naar
EVGA GTX TITAN 6GB <- single GPU
EVGA GTX690 <- double gpu
MSI GTX780 Lightning <- single GPU.
Nu komt de EVGA GTX690 bij vele testen wel hoger dan de 2 overige kaarten, puur omdat het denk ik een double gpu heeft.
Maar de prijzen gelijk zijn ongeveer, dus het daarom voor mij moeilijker is om te kiezen.
Dus als iemand mij kan vertellen wat er beter is, en welke er beter is op langere termijn met 1 videokaart.
Extra informatie:
theduke1989 in "welke videokaart (nvidea?) kan niet kiezen.."
Ik heb een vraag waar ik maar niet uitkom.
1 Ik zoek een videokaart voorrop een langere termijn.
2. Het moet een vervaning worden (of eventueel crossfire) ik heb de Sapphire 7950 3GB Ghz.
3. Dacht om over te stappen naar nvidea, omdat toch de meeste hier meer positieve ervaringen mee hebben dan AMD-videokaarten.
Mijn gedachtes gingen uit naar
EVGA GTX TITAN 6GB <- single GPU
EVGA GTX690 <- double gpu
MSI GTX780 Lightning <- single GPU.
Nu komt de EVGA GTX690 bij vele testen wel hoger dan de 2 overige kaarten, puur omdat het denk ik een double gpu heeft.
Maar de prijzen gelijk zijn ongeveer, dus het daarom voor mij moeilijker is om te kiezen.
Dus als iemand mij kan vertellen wat er beter is, en welke er beter is op langere termijn met 1 videokaart.
Extra informatie:
theduke1989 in "welke videokaart (nvidea?) kan niet kiezen.."
[ Voor 6% gewijzigd door theduke1989 op 10-10-2013 19:20 ]