Probleem met lezen www.telegraaf.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clogie886
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-02 20:41
Zoals al in de titel staat heb ik een probleem met slechts een website, namelijk www.telegraaf.nl

Zowel bij Firefox als bij Google Chrome via Windows 7 64 bits of via Splashtop op mijn moederbord (ASUSTeK Computer INC. P7H55-M), krijg bij al deze browsers de volgende melding "AJAX call failed: error ERROR: [Exception... "Failure" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame :: http://www.telegraaf.nl/j...query/jquery-1.8.1.min.js :: .send :: line 2" data: no]"

Als ik dan Opera gebruik op mijn Samsung telefoon met Android krijg ik ongeveer dezelfde melding "AJAX call failed: error ERROR: No Transport"

Gebruik ik Microsoft Internet Explorer krijg ik geen foutmelding.

Ben al dagen aan het kijken waarom maar kan werkelijk niets vinden waardoor dit veroorzaakt wordt. Juist omdat het ook bij Opera voorkomt op mijn Android telefoon lijkt het mij een probleem bij www.telegraaf.nl maar dan zou ik het terug moeten kunnen vinden op Internet maar niets daarover.

Iemand enig idee in welke hoek ik dit moet zoeken?

De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 11:02

seninha

god's right foot

Ik heb precies het zelfde als ik Firefox gebruik:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/Ajax_zps33894097.jpg

Nu is het zo dat ik hier (op mn werk) een oude versie heb, weet niet of het daar aan ligt.
kan jammer genoeg geen update doen :(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier geen probleem met de nieuwste Ff of nieuwste Chrome (onder Win7 64). Jullie hebben niet beide een adblocker die niet lekker werkt? Ik zie in de screenshot in ieder geval ontbrekende ads (maar andere ads wel).

Zo niet: misschien hebben de meeste Telegraaf-lezers geen andere browser dan IE (en geeft de rest de Telegraaf geen seintje), zodat er weinig klachten bij ze binnenkomen?

Edit: ik kom nooit op die site (al helemaal niet via Chrome die ik enkel voor testen gebruik) dus had niets in mijn caches staan, gooi voor de zekerheid je browsercaches even leeg.

[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 10-10-2013 10:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 10:16
Hier ook even gekeken maar geen probleem (met IE8 en FF4.0. Waarbij FF 4.0 geen typo is). Ik kreeg wel meteen zo'n coockiemelding voor mijn neus (Ziet er hetzelfde uit met de grijze achtergrond zeg maar), zou het daar niet in kunnen zitten? Dat het om een of andere reden (iets uitgeschakeld staan in je browser (denk aan javascript of iets), virusscan, adblocker) niet lukt om die melding in beeld te zetten?

[ Voor 12% gewijzigd door Rupie op 10-10-2013 11:01 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clogie886
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-02 20:41
Ik gebruik van zowel Firefox als Chrome de laatste versies. Dacht eerst ook aan Adblocker of Ghostery maar omdat ik het ook op Android heb, heb ik die uitgesloten, idem voor cookies en cache.

Juist omdat ik dezelfde melding heb in Android snap ik niet waar ik het moet zoeken en lijkt het mij geen probleem van Chrome of Firefox, maar wat dan wel......

De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.