[Exchange] 'Radio' standaard veld bij toevoegen contact

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 16:47

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Topicstarter
Op het Apple Discussions gedoetje is er nog niemand die gereageerd heeft, dus ik ben hier even benieuwd naar of iemand dit ook heeft.

Bij het aanmaken van een nieuwe contactpersoon krijg je standaard het veld 'thuis' wanneer je een telefoonnummer aanmaakt. Prima.

Echter, zodra ik in mijn Exchange account de 'Contacten' aanvink voor synchronisatie gaat dit mis.

Wanneer ik dan een nieuwe contactpersoon aanmaak verandert het label van het telefoonnummer in 'radio' bij het aanmaken van een telefoonnummer.

Het gaat hier om een iPhone 4 met iOS7.0.2 icm Exchange Server 2010 SP2 RU6

Om het duidelijker te maken heb ik hieronder (in het Engels ivm de Discussions Forums) schermprintjes toegevoegd (gehotlinked, hoop dat t werkt...)

Exchange Contact Sync UIT

Afbeeldingslocatie: https://discussions.apple.com/servlet/JiveServlet/downloadImage/2-23317371-307687/400-600/nosync.png

Exchange Contact Sync AAN

Afbeeldingslocatie: https://discussions.apple.com/servlet/JiveServlet/downloadImage/2-23317371-307688/400-600/withsync.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb exchange contact sync aan, en het was mij ook opgevallen dat als ik op mijn iPhone 4S iOS 7 NL een nieuw contactpersoon aanmaak en op 'voeg telefoon toe' tap, het default label van het telefoonnummer 'radio' is (en niet 'thuis').
Beetje stomme default, maar als ik het label aanpas doet het wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 16:47

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Topicstarter
Ja, maar ja.. Wij hebben gebruikers die kijken daar niet naar en dus 10 of 20 nieuwe nummers invoeren met het verkeerde label.

Vind het trouwens ook apart dat ik op de Apple Forums totaal geen respons heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:54
Verkeerde label is toch niet zo'n groot probleem?
Of wil de iPhone niet bellen naar zo een nummer?

Overigens... ik zit nog op iOS 6 en het label radio bestaat daarin niet eens.

Snelle google levert ook weinig resultaten op, behalve wat personen met hetzelfde probleem. Maar geen oplossing. [1 en 2]

Overigens is het goed mogelijk dat het label uit exchange komt, Daar bestaat het label 'Radio' al tijden.
Probeer eens een contact in te voeren zonder exchange koppeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Domino schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:59:

Probeer eens een contact in te voeren zonder exchange koppeling?
Misschien even beter lezen ;)

Ik begrijp dat er met Exchange 2010 ook problemen zijn met het synchroniseren van het type radio; werkt dat wel?

Daarnaast zou het misschien kunnen zijn dat je in Exchange een mapping kan maken (of het veld radio kan uitschakelen).

Ik zie het toevallig ook met een Exchange 2013 gebeuren en daar is voorlopig de oplossing om alles via Outlook aan te maken.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.