Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fatsoenlijke uitlaat reparatie

Pagina: 1
Acties:

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11 17:01
In het verleden al een aantal x bezig geweest om een dempertje en dergelijke te vervangen.
Ook heb ik al een keer zoon gun gum setje gebruikt om een gat dicht te maken.

Echter zit ik nu met het probleem dat ik midden in een pijp een doorgerot stuk heb. Ik kan natuurlijk een pasklare reparatiepijp kopen (hoef ik hem alleen af te zagen bij de katalysator). Maar eigenlijk ben ik gewoon opzoek naar een stuk pijp dat een binnendiameter heeft die overeenkomt met de buitendiameter van de originele.

Ik zou er dan gewoon een stuk tussenuithalen en deze eroverheen schuiven en het vastzetten met 2 klemmen.

Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/3251/p1507081955kl3.jpg

Echter is het voor mij niet helemaal duidelijk hoe het nu zit met het bestellen van zoiets. Ik kan wel universele uitlaatpijp kopen, maar ik weet niet of het dan over binnen of buitendiameter gaat. En als ik zoek op reparatiepijp krijg ik ook alleen maar van diestandaard dingen die alleen aan de katalysator kant al dikker zijn...

Afbeeldingslocatie: http://www.winparts.nl/thumb.aspx?f=3/Shop/USN/41723_S.jpg&w=620&v=2

Iemand die weet waar je zoiets kan halen oid?

[ Voor 4% gewijzigd door Speeddragon op 10-10-2013 01:40 ]

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 16:13
Hier in Oss haal je dat gewoon bij de lokale automaterialenzaak. Soms hebben ze wat liggen, meestal niet, maar het is altijd te bestellen, in verschillende lengtes en diameters :)

[ Voor 70% gewijzigd door Peenutzz op 10-10-2013 02:31 ]

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:29
flexibel stuk ertussen als t gat niet te groot is?

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Eh.. tja, fatsoenlijk is naar mijn mening lassen, niet met een stukje pijp en een cheapo klem de boel een beetje aan elkaar beunen.. Maargoed, dat ben ik dan.. :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:00

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Met standaard pijp en een trompset kom je een heel eind als je niet wil lassen.

Wise enough to play the fool