Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Zoeken binnen topic

Pagina: 1
Acties:

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 13:20

Omschrijving
Wanneer ik in grade D ga zoeken binnen een topic of forum verspringt mijn cursor naar onder:
http://i.imgur.com/AWXMyT9.png

Dot gebeurt niet bij zoekvelden waar de opties links (zoeken in) niet aanwezig zijn.

Platform
Android 4.2.2

Browser
HTC stock: Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.2.2; en-nl; HTC_One Build/JDQ39) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30

Type apparaat
- HTC One 2.24.401.8

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
De tekst past niet in het zoekveld en wordt dan dus automatisch naar de volgende regel verschoven...

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 13:20
Dat zou je inderdaad denken, echter begint mijn cursor al onder het zoekveld. Ik heb er wat getypt zodat dit duidelijk geïllustreerd was. De tekst wordt, zoals in een normaal tekstveld, gewoon achter de linker/rechterrand verstopt. Voor "zoektermen" staat namelijk nog "Mijn".

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Dat is nog een glitch idd. Opzich kan je wel zoeken. Volgens mij toont ie het lege witte veld gewoon erboven, maar zit het zoekveld stiekem er onder waar de tekst zich bevindt. Dat moeten we nog even netjes laten passen :)