Al een tijdje worstel ik ben het bekende windows 7 64x probleem:
De random freezes.
Ik heb een zelfgebouwde kast met:
i5 processor (intel R core i5 2500k)
CPU 3.30GHz
2x Corsair 4096 MB PC3-10600 (Corsair: CMV4GX3M1A1333C9)
CAS 9-9-9-24
750W power supply OCZ Fatalty
Videokaart: pricewatch: MSI N660Ti PE 2GD5/OC
Het probleem heb ik al een tijdje, maar normaal doe ik een system recovery naar een eerder goed punt en dan gaat ie weer een tijdje normaal. Maar nu krijg ik de pc nauwelijks meer aan.
Als ik de pc opstart dan doet die dat nog normaal. Pas als ik helemaal bij het inlog scherm ben begint het probleem. Als ik inlog en niks doe dan freezed die na 5-10 minuten. Als ik de event viewer probeer te bekijken, internet open of iets anders actiefs doe freezed die bijna direct.
Notabel is ook dat als er een geluid wordt afgespeelt dan blijft die hangen op de laatste frequentie wat een heel charmant monotoon geluid geeft.
Wat ik toe nu heb geprobeerd is:
Memtest: pass 2 / Error 0
All drivers but windows operative disabled: (duurt langer voor de freeze maar alsnog)
Ik kan niet windows updaten want daar freezed die te snel voor
Ik kan niet virus scan doen want daar freezed die te snel voor
Ik heb geluidskaart een keer gedisabled gehad
Ik heb een defragmentatie gedaan
Ik heb een CCleaner gebruikt
Ten einde raad inmiddels.. dure pc en ik wil er gewoon mee kunnen gamen zonder problemen
Na bijna 3 maanden kloten kom ik toch eindelijk bij een forum aan.. HELP ME ALSJEBLIEFT
Als je meer informatie nodig hebt, roep maar.
De random freezes.
Ik heb een zelfgebouwde kast met:
i5 processor (intel R core i5 2500k)
CPU 3.30GHz
2x Corsair 4096 MB PC3-10600 (Corsair: CMV4GX3M1A1333C9)
CAS 9-9-9-24
750W power supply OCZ Fatalty
Videokaart: pricewatch: MSI N660Ti PE 2GD5/OC
Het probleem heb ik al een tijdje, maar normaal doe ik een system recovery naar een eerder goed punt en dan gaat ie weer een tijdje normaal. Maar nu krijg ik de pc nauwelijks meer aan.
Als ik de pc opstart dan doet die dat nog normaal. Pas als ik helemaal bij het inlog scherm ben begint het probleem. Als ik inlog en niks doe dan freezed die na 5-10 minuten. Als ik de event viewer probeer te bekijken, internet open of iets anders actiefs doe freezed die bijna direct.
Notabel is ook dat als er een geluid wordt afgespeelt dan blijft die hangen op de laatste frequentie wat een heel charmant monotoon geluid geeft.
Wat ik toe nu heb geprobeerd is:
Memtest: pass 2 / Error 0
All drivers but windows operative disabled: (duurt langer voor de freeze maar alsnog)
Ik kan niet windows updaten want daar freezed die te snel voor
Ik kan niet virus scan doen want daar freezed die te snel voor
Ik heb geluidskaart een keer gedisabled gehad
Ik heb een defragmentatie gedaan
Ik heb een CCleaner gebruikt
Ten einde raad inmiddels.. dure pc en ik wil er gewoon mee kunnen gamen zonder problemen
Na bijna 3 maanden kloten kom ik toch eindelijk bij een forum aan.. HELP ME ALSJEBLIEFT
Als je meer informatie nodig hebt, roep maar.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 08:39 ]