Recent heb ik via Marktplaats een Sony TA-D9000 ES gouden versterker mogen kopen voor 500 euro, goede deal, alles uitgetest en de verkoper was een betrouwbaar iemand, had daar namelijk al vaker zaken mee gedaan en ging verder gewoon goed, de versterker daar uitgebreid beluisterd en vol vermogen laten draaien, alles ging goed en de deal was gesloten.
Nu bij thuiskomst heb ik de versterker aangesloten en alles goed het.
Het enige vreemde is dat ik nu een soort ''scheet'' geluid hoor bij het aanzetten van het apparaat en hij ook behoorlijk warm aan de bovenkant gaat worden.
Tevens hoor je dat die heet wordt en maakt een soort knisper geluid, ik de versterker open gemaakt, alles was schoon en netjes.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Wat zit er op aangesloten:
Een Cambridge audio DACMagic DAC.
2x Dynaudio Excite X32 zuilspeakers, deze zitten met hoogwaardige Siltech kabels aangesloten aan mijn versterker.
Tussen de DAC en de versterker zitten IXOS kabels en de MacBook zit direct via USB aan de DAC aangesloten.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Nu bij thuiskomst heb ik de versterker aangesloten en alles goed het.
Het enige vreemde is dat ik nu een soort ''scheet'' geluid hoor bij het aanzetten van het apparaat en hij ook behoorlijk warm aan de bovenkant gaat worden.
Tevens hoor je dat die heet wordt en maakt een soort knisper geluid, ik de versterker open gemaakt, alles was schoon en netjes.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Wat zit er op aangesloten:
Een Cambridge audio DACMagic DAC.
2x Dynaudio Excite X32 zuilspeakers, deze zitten met hoogwaardige Siltech kabels aangesloten aan mijn versterker.
Tussen de DAC en de versterker zitten IXOS kabels en de MacBook zit direct via USB aan de DAC aangesloten.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?