[ABO] Betalen met PayPal of eventueel BitCoins

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Onlangs heb ik een e-mail bericht ontvangen dat mijn abo bijna verloopt.
Ik ben zelf nog aan het nadenken over al dan niet verlengen, maar zat al wel te kijken naar betaalmogelijkheden. Daarbij vind ik het wat vreemd (ook via de search niets gevonden, vandaar even dit topic) dat er anno 2013 voor een site als T.net er geen betaalmogelijkheid met PayPal is. Gaat deze nog wel komen?

Ik zou het imo wat vreemd vinden, aangezien de transacties via de huidige betaalmiddelen ook een provisie verlangen, dus dat kan naar mijn idee geen reden zijn om geen PayPal te gebruiken.

Aangezien het anders toch gevraagd gaat worden; wordt of is er ook overwogen om BitCoins te implementeren?

Ik zal niet zeggen dat de huidige betaalmiddelen niet toereikend zijn, maar een beetje met de tijd mee kan en mag t.net wat mij betreft ook wel qua betaalmogelijkkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Bitcoins worden door triple deal niet ondersteund. Paypal weet ik niet, moet ik voor je navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
PayPal zou in principe natuurlijk al heel erg fijn zijn, zeker als je ziet dat het tegenwoordig steeds maar meer en meer wordt gebruikt. :)