Ik heb sinds kort een Nokia 925. Ik heb het probleem dat er op de live tile van de store geen update notificaties voor apps verschijnen. Ook in de store zelf niet, totdat ik daar de pagina van een app (waarvoor er een update is) open. Daarna staat er ook een 1'tje op de live tile. Ik heb dus de afgelopen maand nog nooit een spontane notificatie gehad, terwijl dat wel de bedoeling is denk ik. Hoop dat dit op te lossen is?
Ik moet zeggen dat ik hier met mijn Lumia 800 op WP7.x ook last van heb gehad. Soms zag ik wekenlang geen updates en vervolgens stonden er van de één op de andere dag 20 klaar.
Sinds ik over ben op WP8 gaat het wel een stuk beter. Die lijkt toch wel netjes dagelijks op updates te checken en zonodig de live tile bij te werken.
Sinds ik over ben op WP8 gaat het wel een stuk beter. Die lijkt toch wel netjes dagelijks op updates te checken en zonodig de live tile bij te werken.
Ik heb simpelweg nog nooit een tile update gezien. Terwijl bijvoorbeeld voor de apps van Nokia zelf al een update beschikbaar was toen ik het toestel kocht. Ik heb dus sterk het idee dat het gewoon niet werkt.
Klopt, ik heb hetzelfde probleem maandenlang gehad: geen enkele notificatie van updates. Als ik dan naar de store-pagina van een app ging, liet die wel een knop 'update' zien.
Dit is na een volledige reset opgelost, nu krijg ik dagelijks een update van m'n live tile.
Dit is na een volledige reset opgelost, nu krijg ik dagelijks een update van m'n live tile.
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook al gehad, maar zat dan ook net in het buitenland. Eenmaal terug thuis stonden er heel veel updates klaar. Misschien is dit hier ook het geval.
Ik had vanochtend 18 updates klaarstaan. Terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft dus op een of andere manier gewerkt!
Pagina: 1