Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sony Vaio Pro 13: Trage reactie progr. en geen Wifi respons

Pagina: 1
Acties:

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-11 06:55
Op advies van een van de moderators een apart topic aangemaakt met mijn probleem. Wellicht dat iemand mij kan helpen.

Ik heb vorige week een Sony Vaio Pro 13 aangeschaft via sony.nl
Gaat om een I7, 256gb, 8gb werkgeheugen, non-touch, windows pro versie

De eerste keer dat ik hem opstartte alles prima, wel erg veel lawaai mbt de fan wat mij erg veel zorgen baarde. Maar dat kwam door het installeren van updates en dit lawaai heb ik sindsdien niet meer gehad.
Thuis heb ik mijn Wifi ingesteld en hij deed het prima. Geen last van trage verbinding, vol bereik, alles prima.

Sinds de dag erna is het eigenlijk alleen maar ellende geweest. Eerst bij het opstarten, dat ik alleen maar een muis in me beeldscherm kreeg. Honderd keer herstart, op een gegeven moment maar de externe batterysheet geplaatst en dat hielp zowaar want ik had weer een opstartscherm.
Echter, de laptop reageerde niet heel snel op bepaalde acties. Bijvoorbeeld een programma starten duurde even voordat hij de actie uitvoerde.
Wifi doet het echt voor geen meter meer. Er staat dat ik vol bereik heb, maar ik krijg gewoon echt geen reactie. Bij het invoeren van een website reageert hij meestal helemaal niet. Of hij doet er echt minimaal 10 minuten over om een simpele website weer te geven. Letterlijk 10 minuten, ik overdrijf hierbij niet.

Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en heeft weten op te lossen. Als de problemen aanhouden ga ik de laptop terug sturen en op zoek naar een andere die mijn wensen kan vervullen. Helaas want op papier is dit gewoon de laptop die ik graag had willen hebben.

Ik heb overigens de nieuwste wifi driver al geïnstalleerd (deze heb ik op usb moeten zetten omdat de laptop het uiteraard niet deed)

(Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb samengevat, als iets niet duidelijk is dan hoor ik het wel)