Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
Ik heb nu een jaartje de Desire X gebruikt. Opzich leuk, maar nu erg traag en het toestel was erg gammel gebouwd. Nu dan ook al een beetje 'versleten' en aan vervanging toe.

Ik wil rond de 300 euro uitgeven en vind vooral bouwkwaliteit belangrijk. Internetten doe ik vooral via Wifi, dus 4g is niet relevant. Gamen doe ik niet op mijn mobiel, alleen wat nieuwsapps, whatsapp, mailen.

De huidige toppers vind ik te duur. De HTC One S is erg degelijk gebouwd, mooi dun, heeft een goede accu prestatie. En het scherm vind ik erg mooi, ook al is de resolutie niet zo hoog als de nieuwere high end toestellen.

Wat zouden alternatieven zijn? Samsungs vallen voor mij af, vind touchwiz erg vervelend. Dan alleen nog Sony. De Xperia SP bijvoorbeeld, ongeveer net zo duur. Vind ik alleen qua design helemaal niet mooi en het gekleurde led balkje vind ik niets.

Dan zijn er nog wat nieuwe HTC toestellen; Desire 500 (is trager, minder stevig gebouwd, meer low budget toestel); de One SV (is in alle opzichten een minder toestel); Desire 601 (deze is een serieus alternatief, maar minder stevig gebouwd, geen aluminium, minder slank, net zo snel, 4G en Sense 5.)

De HTC One S is te koop voor 292 euro. De Desire 601 voor zo'n 330 euro.

Zijn jullie het me me eens dat de HTC One S nog steeds een prima keuze is?

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 11:41
HTC S is volgens mij nog steeds prima, al komen er wel snel krassen op het aluminium. Maar is voor jouw eisen een 'goedkopere' telefoon niet net zo goed?

[ Voor 28% gewijzigd door janvanmil op 09-10-2013 16:43 ]

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
Nouja, de goedkopere toestellen zouden in principe prima zijn, zoals de Desire X die ik nu had. Maar ze zijn dermate licht en plastic gebouwd, dat ze na een jaartje echt op zijn.

Dus de One S, past nu prima in mijn budget en is 'stevig' gebouwd. De zwarte van keramiek, en de witte van aluminium. Ik overweeg dan de zwarte, keramische versie.

Het getwijfel is vooral tussen de Desire 601 en One S. De Desire toestellen zijn meer 'budget' en de One toestellen meer 'premium'. Gezien mijn prioriteit op bouwkwaliteit, neig ik daarom naar de One S :)

Verwijderd

Ik heb zelf de zwarte, en de lak heeft nogal de neiging om af te schilferen (hoeken, randen van oplaad ingang). Mijn moeder heeft de blauw/grijze variant en die heeft hier (tot nog toe) geen last van. Ze zijn beiden ook even mooi vind ik zelf, dus zou ik de grijs blauwe variant aanraden.
One s krijgt wel geen updates meer, maar die van mij is voorlopig meer dan snel genoeg.

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:11
Alcatel one touch scribe hd. Vind het een lekkere. Of die hauwie had er ook een

• Daktegel
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:45
Ik ben op dit moment ook op zoek naar een smartphone in die prijsklasse. En de HTC One Mini is op dit moment € 325,- met verzendkosten bij Ekodeal.nl (ik weet alleen niet of de winkel betrouwbaar is). Misschien nog het overwegen waard of anders importeren uit China? Ik ben er zelf ook nog niet uit, maar zit zelf te denken aan of de Xiaomi Mi2S (betere specs) of de HTC One Mini (betere garantie).

Verwijderd

EKODEAL Is betrouwbaar, daarnet Samsung TAB3 aan gekregen, dik voor elkaar, Laagste prijs op KIESKEURIG>NL op dat moment. 3e werkdag binnen, gebracht met pakketpost met GLS, prima verpakt en professionele factuur. Prima ABN teksten via mail etc.

Prima, kan niet anders zeggeen...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2013 20:18 ]

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03:31
Daktegel schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:40:
Ik ben op dit moment ook op zoek naar een smartphone in die prijsklasse. En de HTC One Mini is op dit moment € 325,- met verzendkosten bij Ekodeal.nl (
Klopt dat wel hij staat er nu voor 425 euro.

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 13:23
Huawei p6 is bij belcompany 280 euro
Pagina: 1