Aankoopadvies subfora bovenaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:11
Het valt mij op dat er ondanks de drie aankoopadvies subfora nog ontzettend veel van dat soort topics in zowel PMG als VB worden geopend. Men kijkt kennelijk niet verder dan de neus lang is.

Is het misschien niet slimmer om die drie subfora bovenaan in de HW categorie te zetten?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Op persoonlijk vlak (ik ben daar geen mod natuurlijk). Ik ben niet echt voorstander van het veranderen van de volgorde omdat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. De volgorde aanpassen voelt een beetje als symptoombestrijding. De verwijzingen die in de verschillende subfora staan lijken mij in de basis voldoende. En elk topic wat ik verkeerd zie staan meld ik via een TR, dan komt ie vanzelf goed terecht.

[ Voor 3% gewijzigd door Rupie op 11-10-2013 11:59 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lijkt mij ook een slecht idee. De kernactiviteit van het forum is nog steeds discussie op niveau. In de AA-fora is amper discussie.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:11
Misschien een pushmessage bij registratie die de aankoopadvies subfora onder de aandacht brengt dan?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Van die meldingen die iedereen gewoon zonder te lezen wegklikt? Een melding die op veel mensen niet eens van toepassing is?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Met ^^. Ik ben ook bang dat het, ondanks goed bedoelt, verder geen/weinig effect gaat hebben. Voor nu, blijf vooral verkeerd geplaatste topics melden via de Topic Report :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rupie op 11-10-2013 22:46 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mensen blijven dingen missen. Ze vinden de 'NIeuw Topic' knop altijd eerder dan de FAQ die er vlak naast of onder staat. Hoe je 't ook wendt of keert, er is geen ontkomen aan dat mensen topics op een verkeerde plek maken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1