Mijn beoordeling spreekt voor zich eigenlijk, niets vreemds aan, Beoordeling van EN-IS over BPP, maandag 7 oktober 2013;
"ik pak je terug voor je beoordeling" beoordeling!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tweaker op de hoogte gesteld.
@BPP, vind je dit niet kinderachtig? Ik geef je een eerlijke beoordeling gebaseerd op wat er is gebeurd, jij probeert mij terug te pakken omdat ik je een beoordeling geeef.
Heb je mijn verdere beoordelingen gelezen? Zie je daar zoiets negatiefs terugkomen? Ik had dit bij jou niet gedaan en wil je dan ook vragen om deze onterechte beoordeling te verwijderen.
Deze tweaker beoordeelt mij vervolgens een dag later, en heeft zelfs het lef om mij 1 ster te geven, Beoordeling van BPP over EN-IS, dinsdag 8 oktober 2013;Interesse getoond in de PS3 die hij te koop had gezet, netjes een mail gestuurd (2 maal), hij had gereageerd, alleen was dat een paar dagen later, over zijn tweede reactie deed hij er een week over.
Nu zijn we twee weken verder, PS3 ad is vervallen (ik heb de PS3 in ieder geval niet gekocht).
Eigenlijk was de communicatie waardeloos maar om hem nu een 1 ster te geven vind ik te ver gaan (inhoudelijk waren zijn mails correct/netjes) en er waren volgens hem meerdere geïnteresseerden, beetje jammer om daar niet adequaat mee om te gaan (ala niet reageren/er lang over doen).
Zijn beoordeling is naar aanleiding van die van mij, als tegen reactie. Zijn beoordeling is duidelijk een;Heb duidelijk gezegd in mijn mail dat als de andere persoon niets meer van zich laat horen, hij de PS3 mag overnemen. Helaas voor jou heeft die dat wel gedaan en val jij dus buiten de boot. Jammer dat je daar dan niet tegen kan en niet eens een reminder stuurt of wat dan ook. Mensen kunnen bepaalde zaken namelijk best vergeten.
"ik pak je terug voor je beoordeling" beoordeling!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tweaker op de hoogte gesteld.
@BPP, vind je dit niet kinderachtig? Ik geef je een eerlijke beoordeling gebaseerd op wat er is gebeurd, jij probeert mij terug te pakken omdat ik je een beoordeling geeef.

Heb je mijn verdere beoordelingen gelezen? Zie je daar zoiets negatiefs terugkomen? Ik had dit bij jou niet gedaan en wil je dan ook vragen om deze onterechte beoordeling te verwijderen.