Wijziging User Review - [BPP] [EN-IS]

Pagina: 1
Acties:
  • 568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 19:55
Mijn beoordeling spreekt voor zich eigenlijk, niets vreemds aan, Beoordeling van EN-IS over BPP, maandag 7 oktober 2013;
Interesse getoond in de PS3 die hij te koop had gezet, netjes een mail gestuurd (2 maal), hij had gereageerd, alleen was dat een paar dagen later, over zijn tweede reactie deed hij er een week over.

Nu zijn we twee weken verder, PS3 ad is vervallen (ik heb de PS3 in ieder geval niet gekocht).

Eigenlijk was de communicatie waardeloos maar om hem nu een 1 ster te geven vind ik te ver gaan (inhoudelijk waren zijn mails correct/netjes) en er waren volgens hem meerdere geïnteresseerden, beetje jammer om daar niet adequaat mee om te gaan (ala niet reageren/er lang over doen).
Deze tweaker beoordeelt mij vervolgens een dag later, en heeft zelfs het lef om mij 1 ster te geven, Beoordeling van BPP over EN-IS, dinsdag 8 oktober 2013;
Heb duidelijk gezegd in mijn mail dat als de andere persoon niets meer van zich laat horen, hij de PS3 mag overnemen. Helaas voor jou heeft die dat wel gedaan en val jij dus buiten de boot. Jammer dat je daar dan niet tegen kan en niet eens een reminder stuurt of wat dan ook. Mensen kunnen bepaalde zaken namelijk best vergeten.
Zijn beoordeling is naar aanleiding van die van mij, als tegen reactie. Zijn beoordeling is duidelijk een;
"ik pak je terug voor je beoordeling" beoordeling!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tweaker op de hoogte gesteld.

@BPP, vind je dit niet kinderachtig? Ik geef je een eerlijke beoordeling gebaseerd op wat er is gebeurd, jij probeert mij terug te pakken omdat ik je een beoordeling geeef. :/

Heb je mijn verdere beoordelingen gelezen? Zie je daar zoiets negatiefs terugkomen? Ik had dit bij jou niet gedaan en wil je dan ook vragen om deze onterechte beoordeling te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:56

BPP

Had mijn PS3 te koop gezet op tweakers. Vanwege de grote vraag was die al zeer snel vergeven en had hem toen er een mondelinge akkoord was met een koper gelijk op "gereserveerd" gezet en naar mijn mening van de site afgehaald. Daarna was ik nogal druk met andere dingen (misschien niet de juiste reden), maar naar mijn mening ben ik niet verplicht om nog te reageren op iets wat al vergeven is en daar mijn advertentie ook op heb aangepast.

Overigens heb ik die dag (25-9) nog een mail uitgestuurd naar Enis met het bericht dat hij hoogstwaarschijnlijk verkocht is.

[ Voor 4% gewijzigd door BPP op 09-10-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Het klopt dat je mij een e-mail hebt gestuurd maar daar gaat het hier niet om. Het gaat er om dat jij mij een oneerlijke en onterechte beoordeling geeft, die in mijn ogen, een wraak beoordeling is, dat zie jij toch zelf ook wel in?

En als we het dan toch over e-mails hebben. Ik heb wel je telkens dezelfde dag terug gemaild, ik heb je netjes gevraagd hoe en wat, en het mail waar jij het over hebt (25 september), daar heb ik zelfs direct op gereageerd en aangegeven;
  • dat als diegene niet meer is geinteresseerd/de koop niet meer doorgaat, of je mij dat zou willen laten weten, en dat jij en ik een deal kunnen maken,
  • 2 dagen later (27 september) zie ik dat de advertentie nog altijd op gereserveerd staat, ik vraag je dezelfde dag via de mail of je deze al hebt verkocht,
  • jij reageert pas 2 dagen later (29 september), je liet mij toen weten dat diegene niet meer is geinteresseerd maar dat er nog wel 1 iemand voor mij was en dat je met hem zou overleggen, tevens gaf je ook aan dat jij mij op de hoogte zou houden (dat als hij het niet wil overnemen, ik het kan overnemen), mits ik nog interesse had.
  • Ik reageer direct wederom dat ik nog altijd geinteresseerd ben en graag van je hoor over hoe en wat.
  • 4 dagen hoor ik niks van je en vraag ik je per e-mail of je deze hebt verkocht, je reageert daar niet op en
  • ik wacht vervolgens nog eens 4 dagen voordat ik mijn beoordeling plaats.
We zijn dus meer dan een week verder (na je laatste e-mail) en ik heb een beoordeling geplaatst, maar ineens de volgende dag reageer je wel door middel van een beoordeling. :/

Het is duidelijk een ik pak je terug beoordeling. Dit heb ik niet verdient, een 1 ster al helemaal niet, de beoordeling niet, de setting niet.

Op deze manier maak jij het persoonlijk, vind jij dit kunnen?

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 09-10-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

EN-IS schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:21:

• jij reageert pas 2 dagen later (29 september), je liet mij toen weten dat diegene niet meer is geinteresseerd maar dat er nog wel 1 iemand voor mij was en dat je met hem zou overleggen, tevens gaf je ook aan dat jij mij op de hoogte zou houden (dat als hij het niet wil overnemen, ik het kan overnemen), mits ik nog interesse had.
• Ik reageer direct wederom dat ik nog altijd geinteresseerd ben en graag van je hoor over hoe en wat.
• 4 dagen hoor ik niks van je en vraag ik je per e-mail of je deze hebt verkocht, je reageert daar niet op en
[/list]

Sorry hoor, maar het laatste ontvangen mailtje van jou was op 29-9. Namelijk een reactie op mijn bericht dat er nog een koper was voor jou en dat ik jou zou mailen mocht die persoon hem niet kopen.

Ik zie in mijn mailbox nergens een mail van 3/4/5 of waar dan ook in oktober waarin jij mij een reminder stuurt met de vraag of die al verkocht is.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/f56pu0.png
De enige datums waarop ik emails kreeg van jou. En nee ik heb niets verwijderd.

[ Voor 6% gewijzigd door BPP op 09-10-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Deze heb ik wel verstuurd zie ik (dat is dus de laatste mail die ik je had verstuurd en wat ik hier onder citeer);
EN-IS schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:21:
Ik heb de mail erbij gepakt en deze was niet aan jou geadresseerd, maar naar mijn 2e e-mail adres. Waarschijnlijk had ik mijzelf willen cc'en en is daar wat misgegaan. Dat je mijn laatste mail niet hebt ontvangen, dat klopt.

Ik moet terug komen op dat het nog steeds niet verklaart waarom jij zo'n beoordeling schrijft, mij aanvalt en het persoonlijk maakt!? Waarom geef je daar geen inhoudelijke reactie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
@BPP, ik heb je tevens een dm gestuurd.

Een en ander is voor ons beiden enigszins mis gelopen en misschien niet helemaal volgens het boekje gegaan, dus ik wil je hierbij voorstellen om samen het op te lossen en het op een akkoord te gooien.

Ik denk dat wanneer je mijn laatste e-mail had ontvangen, je waarschijnlijk in ieder wel had gereageerd, sorry dat ik deze niet naar jou heb verstuurd maar naar mezelf en dit pas achteraf heb gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 14-10-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Hallo Enis,

Heel toevallig wou ik gisteren een berichtje plaatsen met de mededeling dat mijn review wel weggehaald mocht worden. Ik had/heb namelijk geen zin in getouwtrek. Heb het alleen niet gedaan. :+

Mocht ik jouw mail gelezen hebben dan had ik zeker gereageerd (hoewel dat achteraf natuurlijk makkelijk praten is), wel heb je zeker gelijk dat ik op bepaalde berichten sneller mag reageren. Ik zal daar in het vervolg zeker rekening mee houden. Excuses van jouw kan zijn wat mij betreft dan ook niet nodig.

Mijn excuses iig voor het op de man spelen tijdens mijn review. Die mag dan uiteraard ook verwijderd worden.

Misschien dat we in de toekomst nog iets voor elkaar kunnen betekenen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ah kijk :) Begrijp ik. Ik waardeer het en netjes van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.