Hallo, ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik mijn bericht in het juiste topic zet. Ik ben van de Nintendo 8bit generatie heb hele goede herinneringen aan Super Mario Bross, Ducktales, etc maar ook aan het Sega Sonic tijdperk welke een vriend destijds had. Nu heb ik voor mijn kids de Nintendo Wii aangeschaft en we spelen dan ook met veel plezier o.a. Super Mario Bross Wii. Mijn vraag is nu welke games er vergelijkbaar zijn met deze game. Ik heb laatst Sonic and the Secret Rings aangeschaft en man, wat een tegenvaller. Niets lijkt op de eerste Sega Game. Dus mijn vraag is welke games zijn vergelijkbaar met Super Mario Bross en de oude Sonic games. Andere tips voor leuke games voor mijn kids (en mij ;-) zijn ook welkom. Geen schiet spellen a.u.b. Alvast bedankt!
Ben niet erg thuis in dat soort spellen, maar zoek op de term platformers en dan dus voor de Wii. Volgens mij is Rayman wel iets wat je interesse kan wekken.
To dare is to do
Enkele goede platformers op de WII:
- Super Mario Galaxy 1 en 2 zijn dan wel 3D platformers, maar zijn toch fantastische spellen.
- Donkey Kong: Country Returns is ook een zeer goede.
- Wario Land - The Shake Dimension
Overigens kan je online ook de klassiekers kopen: http://www.nintendo.com/wii/enhance/#/virtualconsole
- Super Mario Galaxy 1 en 2 zijn dan wel 3D platformers, maar zijn toch fantastische spellen.
- Donkey Kong: Country Returns is ook een zeer goede.
- Wario Land - The Shake Dimension
Overigens kan je online ook de klassiekers kopen: http://www.nintendo.com/wii/enhance/#/virtualconsole
[ Voor 9% gewijzigd door 4bit op 09-10-2013 14:11 ]
I'll do what I can, but expect very little.
Ray-man vond ik als super mario bros wii fan nog verrassend leuk. Vergelijkbare gameplay.
I served in a company of heroes.
Er is ook een erg goede en mooie remake van Ducktales te koop. Als je die vroeger op de NES leuk vond is het zeker een aanrader.
Die recente Kirby game (niet Epic Yarn) is ook een aardige 2D game die je daarnaast met 4 spelers tegelijk kan spelen.
Oh en Sonic & the Secret Rings is inderdaad belabberd met die halfgare controlls. Sonic Colours voor de Wii is een erg goede Sonic game al bestuur je daar Sonic wel voor een groot deel van achteren ipv links naar rechts. Sonic Generations is nog een stuk beter en de helft van de levels is daar klassiek Sonic (links naar rechts) maar die kwam uiteraard niet uit voor Wii.
Die recente Kirby game (niet Epic Yarn) is ook een aardige 2D game die je daarnaast met 4 spelers tegelijk kan spelen.
Oh en Sonic & the Secret Rings is inderdaad belabberd met die halfgare controlls. Sonic Colours voor de Wii is een erg goede Sonic game al bestuur je daar Sonic wel voor een groot deel van achteren ipv links naar rechts. Sonic Generations is nog een stuk beter en de helft van de levels is daar klassiek Sonic (links naar rechts) maar die kwam uiteraard niet uit voor Wii.
[ Voor 66% gewijzigd door The_Bird op 15-10-2013 07:24 ]
"21 jaar DSL!"
Pagina: 1