Toon posts:

PC updaten voor Titanfall specifiek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wist niet precies waar ik deze vraag kon stellen dus ben maar een nieuw topic gestart. Ik heb een redelijk oude pc en ik wil erg graag Titanfall spelen als die game uitkomt en ik vroeg me af of ik met mijn huidige specs nog iets kan updaten bijvoorbeeld zodat ik Titanfall fatsoenlijk kan spelen zodra die d'r is, ik geloof begin volgend jaar.

Mijn specs:

Processor 2.5 GHz Quad-Core Intel Xeon
8 GB 1066 MHz DDR3
AMD Radeon HD 6850 1024 MB

Ik zou het waarderen zou iemand me wat kunnen bijbrengen, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 21:47

Sorbo

Uw hulp in huis!

Sowieso zou ik je aan willen raden om te wachten met upgraden tot de definitieve eisen bekend zijn. Titanfall zal waarschijnlijk wel een stukkie zwaarder zijn dan games die op dit moment uit zijn (kijkend naar de specs van de xbox one), maar het is nog maar de vraag hoe veel zwaarder hij wordt.

Voor hetzelfde geld kun je makkelijk vooruit met je huidige pc, of heb je juist een monsterbak nodig omdat het een crappy port is geworden. Met een huidige i5, 8gb en straks een nieuwe 700-serie nvidia/ R9-serie ATI red je het sowieso wel, maar als je specififek voor Titanfall gaat upgraden is even wachten veruit het beste wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:32

mvds

Totally awesome!

* mvds is het eens met Sorbo

Als het budget er niet toe doet kan je nu het beste van het beste kopen, en daar zal je TF best op kunnen spelen, maar ik zou idd ook wachten. In elk geval totdat bekend word of het spel beter op nVidia hardware, of op ATI hardware draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10 14:37
TitanFall maakt gebruik van de source engine, dus lijkt me dat het niet een veeleisende game zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, ja het budget doet er juist wel toe... anders zou ik idd wel een nieuwe pc kopen ipv overwegen om te gaan updaten. Maar ik wacht het wel even af. Thanks voor de reply's in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik zou even een jaar wachten met je topic:

Titanfall komt wel uit op de PC maar eerst is hij voor onbepaalde tijd exclusief voor de Xbox One /360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah ik dacht exclusief voor Xbox op consoles en daarnaast ook voor de PC maar zelfde release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 21:47

Sorbo

Uw hulp in huis!

Daar heb ik anders nog niks over gehoord, Rockvee2. Vooralsnog lijken zowel de 360/One als PC versies gewoon begin 2014 uit te komen... Of heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Volgens de geruchten komt Titanfall uiteindelijk ook naar de PS4. Zo ook Dead Rising. Meeste exclusives van de Xbox One lijken timed te zijn. Maar dat ter zijde.

Als ik zo jouw computer bekijk lijkt die mij Titanfall gewoon te kunnen draaien. Titanfall zag er grafisch nu niet heel speciaal uit. Ik weet dat echter totaal niet zeker, want CoD: Ghost zier er slechter uit en die heeft erg hoge systeemeisen: nieuws: Nvidia maakt strenge systeemeisen Call of Duty: Ghosts bekend
Dus uiterlijk zegt ook niet alles. De makers moeten ook een spel goed kunnen optimaliseren en bij Ghosts lijken ze gewoon een engine te hebben gemaakt waar ze leuke DirectX11 features in hebben gedaan en er niet meer naar omgekeken.

Ik zou inderdaad afwachten. De systeemeisen kunnen meevallen maar dus ook tegenvallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 10-10-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sorbo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:01:
Daar heb ik anders nog niks over gehoord, Rockvee2. Vooralsnog lijken zowel de 360/One als PC versies gewoon begin 2014 uit te komen... Of heb ik wat gemist?
Je hebt wat gemist

http://www.digitaltrends....know-about-whats-to-come/

http://www.insidegamingda...xclusive-for-only-a-year/
http://www.examiner.com/a...t-to-be-played-vertically

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
:? Die websites geven juist aan dat ie ook gewoon meteen voor de pc uitkomt. :P
Exclusive betekent in dit geval gewoon dat ie niet (meteen) voor de PS4 uitkomt, dat is alles.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
the game is rumored to be exclusive to Microsoft’s platforms (yes, we’ll call PC a Microsoft platform for right now, considering Windows’ ubiquity) for only a year. After that, according to Respawn lead artist Joel Emslie, anything’s possible.

Ja idd jaar exclusief voor xbox/pc daarna zou alles mogelijk zijn...
Pagina: 1