[Aanbieding/fout?] Gratis Durex condooms bij Drogisterij.net

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Topicstarter
Afgesplitst van Centraal aanbiedingen topic. V2.0

Voor de liefhebber, gratis Durex condooms bij Drogisterij.net?

http://www.drogisterij.ne...ite-durex-play-vibrations

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 09-10-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:36

Patrick89

PSN : Gamesource

ZXLNL9GVNT - Gratis verzenden (Niet doorgetest)
Spul ook niet benodigd hier :P

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGG
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

RGG

Wanneer je doorclickt kom ik wel de volgende kosten tegen:

TOESLAG
Helaas moeten we voor orders onder de € 10.00 een toeslag in rekening brengen. We hopen dat u begrip heeft voor deze situatie.
Uw heeft nu een order met een netto bedrag van € 0.00.
Als u nog voor € 10.00 koopt, dan vervalt de toeslag van € 1.95.
U kunt ook verder gaan met bestellen en de toeslag accepteren.
Accepteert u de toeslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Heb 10 pakjes besteld, kon niet door naar het laatste scherm om te betalen, heb er nu iets van 3 euro bij gedaan en kon toen wel betalen. Kwam toeslag bij van 1,95.

Ben nu totaal iets van 5 euro kwijt voor 10 pakjes condooms. Gebruik ze zelf niet maar kan ze altijd kwijt aan vrienden die ze wel gebruiken. (Leuk kleinigheidje voor op verjaardagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt wel gezien dat ze niet op voorraad zijn? ;)
Zijn wel meer producten met een prijs €0,- en oude/andere codes (jaar en ouder) werken nog en/of geven de meest gekke resultaten in het orderscherm dus iemand heeft daar nog even wat werk aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:28
Mail van drogisterij.net binnen dat de order op MIJN verzoek geannuleerd zou zijn. Weet dondersgoed dat het een fout was, dus ik ga er niet over klagen. Betalingen worden terugbetaaldm dus daarmee is het klaar, volgens mij is er verder geen discussiewaarde dus ik laat het hierbij zonder een nieuw topic te openen, maar dan weet iedereen hoe het met deze prijsfout is afgelopen. :)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:58:
Je hebt wel gezien dat ze niet op voorraad zijn? ;)
Zijn wel meer producten met een prijs €0,- en oude/andere codes (jaar en ouder) werken nog en/of geven de meest gekke resultaten in het orderscherm dus iemand heeft daar nog even wat werk aan. :+
Toen ik ze bestelde waren ze gewoon op voorraad. Heb vanochtend hetzelfde mailtje gekregen als die gene boven me. Helaas maar te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:03
Hier ook!

Best kwalijk dat het zogenaamd op "MIJN" verzoek zou zijn. Ik heb echter wel een order van 11 euro aan andere producten besteld. Maar als ze daar niet aan willen verdienen, jammer dan!

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Het "MIJN" verzoek zal gewoon een standaard mailtje zijn bij annuleringen, die normaal gezien inderdaad alleen vanuit klanten gebeuren dus best begrijpelijk dat hier geen rekening mee is gehouden. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat er een uitleg achteraan gemaild wordt. Dat maakt het een stuk netter.
De beredenering dat ze niet willen verdienen aan een andere order van 11 euro omdat ze geen condooms gaan uitleveren tegen verlies snap ik niet? Waar moeten ze aan gaan verdienen, het verlies van de ene order zou dan sowieso gecompenseerd moeten worden met de marge van de andere order. Als een pakje durex normaal 19,95 kost, kan dat nooit gecompenseerd worden met een order van 11 euro

En mocht je bedoelen dat er 11 euro aan andere spullen in je geannuleerde order zitten dan kunnen ze waarschijnlijk vast wel de condooms uit je order halen en verder uitleveren. Ze vragen ook niet voor niets of je de condooms tegen de normale prijs wil hebben

[ Voor 15% gewijzigd door CyPh op 09-10-2013 11:13 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Laten we alsjeblieft niet gaan zeuren om deze overduidelijke fout, als je geld hebt voor een vriendin dan heb je ook geld voor ballonnen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:03
CyPh schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:10:
Het "MIJN" verzoek zal gewoon een standaard mailtje zijn bij annuleringen, die normaal gezien inderdaad alleen vanuit klanten gebeuren dus best begrijpelijk dat hier geen rekening mee is gehouden. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat er een uitleg achteraan gemaild wordt. Dat maakt het een stuk netter.
De beredenering dat ze niet willen verdienen aan een andere order van 11 euro omdat ze geen condooms gaan uitleveren tegen verlies snap ik niet? Waar moeten ze aan gaan verdienen, het verlies van de ene order zou dan sowieso gecompenseerd moeten worden met de marge van de andere order. Als een pakje durex normaal 19,95 kost, kan dat nooit gecompenseerd worden met een order van 11 euro

En mocht je bedoelen dat er 11 euro aan andere spullen in je geannuleerde order zitten dan kunnen ze waarschijnlijk vast wel de condooms uit je order halen en verder uitleveren. Ze vragen ook niet voor niets of je de condooms tegen de normale prijs wil hebben
Ik bedoel inderdaad dat ze gelijk de hele order annuleren ipv de artikels eruit te halen.

Jammer dat het niet door ging. Anders was het wel leuk geweest haha! Een duidelijke fout, dus ik verwacht er ook niets van. :p

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Ben benieuwd wie er ditmaal weer allemaal brieven gaat schrijven etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2016 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Topicstarter
Kijk, en daarom moet je bij het constateren van prijsfouten dus eerst bestellen en voor de zekerheid pas hier posten nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen. Anders worden er meteen absurde hoeveelheden door bepaalde graaiers besteld en valt het de webshop snel genoeg op.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2rxyatv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robben10
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-02-2022
Veel plezier ermee ouwe trekdoos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, wel beetje nasty actie, maar geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voorspel weer een aantal mailtjes richting de klantenservice van de teleurgestelde "graaiers" over onrechtvaardigheid, had je beter niet kunnen posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:36

Patrick89

PSN : Gamesource

Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:38:
Ik voorspel weer een aantal mailtjes richting de klantenservice van de teleurgestelde "graaiers" over onrechtvaardigheid, had je beter niet kunnen posten ;)
Voorspel ! Hahahahhah leuke woordgrap :P

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Pagina: 1