Goedenmorgen Tweakers,
Ik probeer voor mijn stage bedrijven een e-mail te sturen met mijn CV en sollicitatie brief. Het probleem is als ik een e-mail stuur met mijn g-mail account krijg ik 2 seconden later het bericht:
550 #5.1.0 Address rejected
Ik heb zelf deze ochtend al gegoogled en gekeken wat ik verkeerd doe. Het enigste wat ik vindt is hoe je het kan oplossen als je een domein naam heb. (wat ik niet heb)
Waar het misschien aan ligt is dat mijn e-mail als spam wordt gezien maar ik weet niet waarom. Ik kopieer plak het email adres in mijn email.
(Niet het email adres maar een voorbeeld)
Op de site info-bla@blabla.com
En als ik die paste komt er info-blaSpam@blabla.com te staan.
Ik weet niet waarom en beide adressen krijg ik niet verzonden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
MvG,
Manstaat
Ik probeer voor mijn stage bedrijven een e-mail te sturen met mijn CV en sollicitatie brief. Het probleem is als ik een e-mail stuur met mijn g-mail account krijg ik 2 seconden later het bericht:
550 #5.1.0 Address rejected
Ik heb zelf deze ochtend al gegoogled en gekeken wat ik verkeerd doe. Het enigste wat ik vindt is hoe je het kan oplossen als je een domein naam heb. (wat ik niet heb)
Waar het misschien aan ligt is dat mijn e-mail als spam wordt gezien maar ik weet niet waarom. Ik kopieer plak het email adres in mijn email.
(Niet het email adres maar een voorbeeld)
Op de site info-bla@blabla.com
En als ik die paste komt er info-blaSpam@blabla.com te staan.
Ik weet niet waarom en beide adressen krijg ik niet verzonden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
MvG,
Manstaat