Wanneer ik een Windows Server 2012 met RDS (session based) role installeer dan valt op dat users geen youtube meer kunnen kijken via RDS. De video begint wel te spelen maar stopt na 5-6 seconden en flash player geeft aan dat er een probleem is opgetreden.
Vervolgens wordt je gelinkt naar een site met uitleg waar staat aangegeven dat je de versie van Flashplayer dient te checken etc, echter die opties halen niets uit.
Ik heb youtube al eens aan de trusted websites toegevoegd maar dat helpt ook niet.
Op internet kan ik er niets over vinden, het zoeken wordt moeilijk gemaakt omdat de zoekterm "youtube" nogal veel niet van toepassing zijnde hits oplevert.
Ik heb het op meerdere servers getest en het werkt op geen enkele.
Iemand enig idee?
Vervolgens wordt je gelinkt naar een site met uitleg waar staat aangegeven dat je de versie van Flashplayer dient te checken etc, echter die opties halen niets uit.
Ik heb youtube al eens aan de trusted websites toegevoegd maar dat helpt ook niet.
Op internet kan ik er niets over vinden, het zoeken wordt moeilijk gemaakt omdat de zoekterm "youtube" nogal veel niet van toepassing zijnde hits oplevert.
Ik heb het op meerdere servers getest en het werkt op geen enkele.
Iemand enig idee?