Toon posts:

dvd speler

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

een maat van mij wil een dvd speler kopen alleen is hij aan het twijfelen wat voor eentje.
1 voor in de pc of 1 als component voor zijn stereotoren.
Hij heeft namelijk een erg brakke celereron 366 en vraagt zich af of daaop de dvd's wel lekker op kunnen worden afgespeeld.
Oh ja hij moet dan ook een tv out videokaart.
Wat is een goede niet al te dure kaart??

gegroet

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:11
die celly 366 is niet genoeg voor softwaredecoding. dan heb je een hardwarekaartje erbij nodig. en daar zit meestal meteen een tv-out op, zodat je daar geen aparte videokaart voor hoeft aan te schaffen.

een realmagic hollywood kaartje is er voor 200,-

Verwijderd

Topicstarter
En met zo'n kaart en een celly 366 kan hij dvd's draaien zonder problemen??

gegroet

Verwijderd

Ja in principe wel ja.

Voor hardwaredecoding heb je toch wel minimaal een 700MHz proc nodig.

Verwijderd

In dit geval zou ik voor een component gaan, mits hij een goede tv heeft natuurlijk.

• hobbelisback
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
ik heb gister mijn realmagic in mijn 2e pc gezet : celeron 300 draait wel goed, alleen als er echt veel beweging is: draaiende de camera tijdens de scene in snake eyes in de box ring met alle mensen aanwezig en bewegend ging het niet helemaal goed, maar in principe werkt errug relaxed. days of thunder, matrix, top gun etc. no problem groeten (ps celeron 300a met 64mb ram 8x dvd speler merk??? samsung 6,4 gb 5400rpm)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 12:30
ik heb zelf zo'n vaag Taiwanees ding (Raite), als los apparaat voor de TV. Niet zo heel veel duurder dan een DVD voor de computer, die je toch bijna alleen maar voor films gaat gebruiken. Zo'n vage speelt meestal zelfs ook CDR(W) af met MP3tjes erop, leuk extra-tje.

Waarschijnlijk is dat ding geen topkwaliteit beeld, maar duidelijk beter dan gewone video.

Enne... nog regio vrij ook (alhoewel dat per apparaat zo'n beetje verschilt, of zelfs per firmware per apparaat).

No production networks were harmed during this posting

• aatos
Op woensdag 06 juni 2001 17:08 schreef Derranged het volgende:
En met zo'n kaart en een celly 366 kan hij dvd's draaien zonder problemen??

gegroet
ja

• aatos
Op woensdag 06 juni 2001 17:21 schreef Dwarfburner het volgende:
Ja in principe wel ja.

Voor hardwaredecoding heb je toch wel minimaal een 700MHz proc nodig.
software bedoel je?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:46
Gebruik eens de search voor meer ervaringen met specifieke kaarten enzo: http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?theme=got
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.