Stunts

Pagina: 1
Acties:

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:20

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Een paar dagen geleden hadden we het in dit topic over het oude spel Stunts. Toen ik het speelde (nostalgie nostalgie ;( ) bedacht ik me ineens dat er nog zo'n spel was. Ook iets met stunten

Ik kan me er niet veel van herinneren, maar ik weet wel dat het begon met een stem die zei: "Gentlemen, start your engines" :7

Weet iemand nog wel spel dat was? Of beter nog, heeft iemand dat spel nog???

:z

• Copyman
  • Laatst online: 13:25

Copyman

Dode muis

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Originele Stunts rulede zwaar.

Skid Vicious was toch de naam van die heeeeele goede gast in dat leren pak? En je kon echt heeele coole wagens rijden. In elk geval een Indycar, maar ik geloof ook Corvettes enzo.

O ja, en je kon je eigen banen maken dat was helemaal top. Loopings, corkscrews, bruggen etc. Those were the days toen spelletjes nog verslavend waren;)

Heusinkveld Engineering

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Ja die was ook gaaf.. :)

Maar ik zoek die andere ;(

Verwijderd

Fatal Racing? oftewel Whiplash..

Verwijderd

volgens mij bedoel je ook Fatal Racing

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
FATAL RACING!!!

OMG

*tjop tjop*

Sentimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!!!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 14:17 schreef Freak666 het volgende:
Een paar dagen geleden hadden we het in dit topic over het oude spel Stunts. Toen ik het speelde (nostalgie nostalgie ;( ) bedacht ik me ineens dat er nog zo'n spel was. Ook iets met stunten

Ik kan me er niet veel van herinneren, maar ik weet wel dat het begon met een stem die zei: "Gentlemen, start your engines" :7

was dat misschien niet carmageddon I ofzo :?

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 15:16 schreef Captain Pervert het volgende:
FATAL RACING!!!

OMG

*tjop tjop*

Sentimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!!!
haha jazeker! dat spel is nog steeds zeer cool om te spelen! er schijnt een deel 2 te zijn, maar die kan ik nergens vinden :( van mij mogen ze zo een nieuwe versie maken met dezelfde races...zat zo goedin elkaar dat spel!

• Captain Pervert
Op woensdag 06 juni 2001 15:26 schreef Demolition-Man het volgende:

[..]

haha jazeker! dat spel is nog steeds zeer cool om te spelen! er schijnt een deel 2 te zijn, maar die kan ik nergens vinden :( van mij mogen ze zo een nieuwe versie maken met dezelfde races...zat zo goedin elkaar dat spel!
Voor zover ik weet is er ooit een ker een 3dfx versie uitgebracht. Daar heb ik ooit eens screenies van gezien, zag er lekker uit ;) Maar een deel 2 daar weet ik nix van.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Volgens mij was het geen Fatal Racing..

veel ouder...

wat me er van bijstaat bijvoorbeeld:

je kon racen tegen een "eend" (zo'n auto)

tis allemaal heel vaaaaag. Weet het niet meer precies...

Het enige wat ik nog precies weet, was dat "Gentlemen, start your engines" als je het spel opstartte....

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35
HET spel wat jij bedoelde was STUNTDRIVER
heb hier nog de orginele liggen :)

In het begin horde je dan alleen maar en je kon rijden met een mustang :) en je kon ook allekanten op kijken.

moest zelfs rekening houden met benzine :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Zou kunnen..Stuntdriver..

uploaduh!!!

edit:

Jahoor, dat is hem. Zeker weten. Vooral dat alle kanten op kijken komt me ineens weer zeeer bekend voor!! :)

• ravw
voor meer info kijk ff naar je e mail ik heb daar meer gegevens over dat spel voor meer info kan je ook mij ff mailen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Captain Pervert
Stunt Driver, heej dat was ook wel cool.
Kon je daar ook niet in een Mini rijden? Of ben ik nu in de war. Of iig een autootje wat er op lijkt.

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Stuns was een echt BRUUT spel, met een element, het zelf bouwen van banen, wat je nu niet meer tegenkomt, jammer.
Ik speelde het spel destijds naast Deathtrack, ken iemand DAT spel nog?
het ging zo (in het kort): 8 hypermoderne auto's met elk zijn eigenschappen om elkaar af te knallen.

• Captain Pervert
Death Track ging op mijn P75 destijds ZO snel dat er geen houwen meer aan was.

Verwijderd

volgens mij heb je nu ook zoiets als stunt gp ofzo

• Captain Pervert
Op woensdag 06 juni 2001 20:24 schreef dapcfreak het volgende:
volgens mij heb je nu ook zoiets als stunt gp ofzo
Ja maar dat is niet oud dus ook niet nostalgisch :) Dat is met RC-Autootjes op een racebaan. Op zich erg leuk hoor. Maar verveelt snel en is ook vrij moeilijk.

Kent trouwens iemand Race Mania nog? Dat was ook leuk.

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:08

Volgens mij bedoel jij Stunts Island.

We see things as we are, not as they are

• ravw

Volgens mij bedoel jij Stunts Island.

Dat was het niet dat begin niet met Gentlemen, start your engines.
Want daaruit heb ik al genoeg op kunen maken dat het ging om Stuntdriver .

het was ook een van mijn eerste spellen die ik toen kocht.

Stunts Island heb ik ook nog gespeeld maar was voor heel ff leuk maar het zat vol met bug s :(

• Captain Pervert
Stunt Island is toch dat je vliegstunts moet doen voor filmmaatschappijen?

• ravw
Ja dat klopt en nog meer van dat soort dingen :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

STUNTDRIVER ruled bigtime!!!

klinkt fantastisch op mijn pc speaker. (misschien dat ik hem eens moet gaan draaien op een dolby 5.1 set en 22"monitor :P

• ravw
Op woensdag 06 juni 2001 22:22 schreef terw_dan het volgende:
STUNTDRIVER ruled bigtime!!!

klinkt fantastisch op mijn pc speaker. (misschien dat ik hem eens moet gaan draaien op een dolby 5.1 set en 22"monitor :P
HAHAHAHA heb stunts van de week ook ff hier zitten spelen op een P3 1 gig :) met 17ince monitor :P moet zeggen loop wel lekker .......

maar ik heb wel af en toe het gevoel dat hij iets vertraagd wordt.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
"Gentlemen, start your engines", wordt ook gezegd in Destruction Derby.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• ravw
Op woensdag 06 juni 2001 22:30 schreef Scipionyx het volgende:
"Gentlemen, start your engines", wordt ook gezegd in Destruction Derby.
Ja maar dat is geen looklike stunts.

Maar wel een heel vet spel vaak gespeeld hoor :P

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik heb een paar in gedachten
Stuntdriver(Stunts 2) inderdaad
Big Red Raging (super tof, als iemand `m heeft....plzz ik wil `m :) )
WackyWheels

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Bigs
  • Niet online
Big Red Racing was ook wel stoer, is trouwens wel een stuk minder oud als Stunts.

Eigenlijk zouden we met een groepje een nieuwe Stunts moeten maken.

Verwijderd

Stunts... dat was toch dat spel waarbij je die leuke bordjes kon laten vliegen? >:) En natuurlijk die krasserige-bliepjesmuziek... ja dat was nog es een spel... :)

• Bene
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Stunt Car Racer komt ook uit die tijd - zo mogelijk nog vetter. Die nog bekend bij mensen die weten welke chip in de A500 zat?

• Bigs
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 15:46 schreef Bene het volgende:
Stunt Car Racer komt ook uit die tijd - zo mogelijk nog vetter. Die nog bekend bij mensen die weten welke chip in de A500 zat?
Ik weet niet zeker of het nou een vraag was, maar volgens mij was dat een 68000 op 7.44MHz ofzo

Verwijderd

Big Red Racing vond ik altijd sucken... speelde zoo waardeloos. Stunts blijft gewoon roeleren >:)
Pagina: 1