Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik vind het echt een zeer mooi toestel en ben sterk aan het twijfelen om hem te kopen.

Startprijs: € 849
Hiervoor heb je de Vaio Tap 11 met:
- Intel® Pentium® + Intel® GPU
- Windows 8
- 128 GB SATA Flash SSD

Mogelijke upgrades cpu:
- Intel® CoreTM i3 + Intel® GPU = + € 40
- Intel® CoreTM i5 + Intel® GPU = + € 90
- Intel® CoreTM i7 + Intel® GPU = + € 230

Mogelijke upgrades windows:
- Windows 8 Pro = + € 50

Mogelijke upgrades opslag:
- 256 GB SATA Flash SSD = + € 130
- 512 GB SATA Flash SSD = + € 280

Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de versie met i5 & 256gb ( € 1069 ).
Denken jullie dat dit toestel krachtig genoeg is om te programmeren? (VS, Netbeans / eclipse, ...)

Wat denken jullie van dit toestel? Wat mij vooral afschrikt is dat je het niet als laptop op je schoot kan gebruiken, wat ik nu toch erg veel doe. En ook de problemen met de vaio pro 13 schrikken me toch wel wat af.

Hoe zal het zich verhouden ten opzichte van de surface pro 2? (voor- / nadelen van beide).
Deze is toch wel een heel stuk duurder, en daar moet je ook nog eens een toetsenbord apart bijkopen.

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 19:26

Dxue

PSN:EvilDrunk

ik heb ook naar deze zitten kijken, maar wat ik nu aan reviews op internet tegenkom is dat de processor een ultra low voltage is. ik kan helaas op het moment geen tap 11 selectere op de website (kon wel toen die net uit kwam) en kan het dus niet checken.

voor de rest ziet het er wel goed uit en is ook voor mij een goede kanshebber als opvolger. Dit omdat ik die pen functionaliteit erbij wilt hebben.

Alleen jammer dat de batterij zo (relatief) kort meegaat. Weet iemand hoe lang het duurt om de batterij helemaal op te laden?

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Mu-on
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-03 14:47
Voor de liefhebber, een filmpje waar de Vaio Tap 11 uit elkaar gehaald wordt (en daarna heel snel weer in elkaar gezet wordt >:) )