Ik vind het echt een zeer mooi toestel en ben sterk aan het twijfelen om hem te kopen.
Startprijs: € 849
Hiervoor heb je de Vaio Tap 11 met:
- Intel® Pentium® + Intel® GPU
- Windows 8
- 128 GB SATA Flash SSD
Mogelijke upgrades cpu:
- Intel® CoreTM i3 + Intel® GPU = + € 40
- Intel® CoreTM i5 + Intel® GPU = + € 90
- Intel® CoreTM i7 + Intel® GPU = + € 230
Mogelijke upgrades windows:
- Windows 8 Pro = + € 50
Mogelijke upgrades opslag:
- 256 GB SATA Flash SSD = + € 130
- 512 GB SATA Flash SSD = + € 280
Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de versie met i5 & 256gb ( € 1069 ).
Denken jullie dat dit toestel krachtig genoeg is om te programmeren? (VS, Netbeans / eclipse, ...)
Wat denken jullie van dit toestel? Wat mij vooral afschrikt is dat je het niet als laptop op je schoot kan gebruiken, wat ik nu toch erg veel doe. En ook de problemen met de vaio pro 13 schrikken me toch wel wat af.
Hoe zal het zich verhouden ten opzichte van de surface pro 2? (voor- / nadelen van beide).
Deze is toch wel een heel stuk duurder, en daar moet je ook nog eens een toetsenbord apart bijkopen.
Startprijs: € 849
Hiervoor heb je de Vaio Tap 11 met:
- Intel® Pentium® + Intel® GPU
- Windows 8
- 128 GB SATA Flash SSD
Mogelijke upgrades cpu:
- Intel® CoreTM i3 + Intel® GPU = + € 40
- Intel® CoreTM i5 + Intel® GPU = + € 90
- Intel® CoreTM i7 + Intel® GPU = + € 230
Mogelijke upgrades windows:
- Windows 8 Pro = + € 50
Mogelijke upgrades opslag:
- 256 GB SATA Flash SSD = + € 130
- 512 GB SATA Flash SSD = + € 280
Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de versie met i5 & 256gb ( € 1069 ).
Denken jullie dat dit toestel krachtig genoeg is om te programmeren? (VS, Netbeans / eclipse, ...)
Wat denken jullie van dit toestel? Wat mij vooral afschrikt is dat je het niet als laptop op je schoot kan gebruiken, wat ik nu toch erg veel doe. En ook de problemen met de vaio pro 13 schrikken me toch wel wat af.
Hoe zal het zich verhouden ten opzichte van de surface pro 2? (voor- / nadelen van beide).
Deze is toch wel een heel stuk duurder, en daar moet je ook nog eens een toetsenbord apart bijkopen.