De Viper770 TNT2 Ultra is niet volgens het reference design van NVidia gemaakt. Betekent dit dan dat je de detonator drivers van NVidia niet kunt gebruiken? Ik sta op het punt deze kaart tweedehands te kopen maar vraag me af hoe dit zit aangezien diamond niet echt actief meer is op de grafischekaartenmarkt.
Reference design heeft meer betrekking op layout van het kaartje (hoe componenten zitten enzo). De detonators zullen gewoon wel werken hoor! Een vriend heeft ook een V770 Ultra en geen problemen gehad met Detonators.
wat doet een 1000 mhz AXIA nog op 1000 mhzIn Win Fulltower 300 Watt, Athlon AXIA 1000@1000, Soltek 75 KAV, 256 MB, 41 GB IBM 60 GXP
Goeie vraag! Ik heb op het moment opstartproblemen (verder doet alles het goed) op 200 MHz FSB, op een hogere FSB wil het systeem al helemaal niks meer. Ik verdenk mijn oude Avance Logic ervan hier iets mee te maken te hebben. Vandaar dat ik nu dus deze TNT2 koop. Heb geen behoefte aan iets vreselijk duurs en snels maar wel iets wat nieuwer is dan dat PCI geval van 6 jaar oud.Op woensdag 06 juni 2001 14:44 schreef Leipo het volgende:
[..]
wat doet een 1000 mhz AXIA nog op 1000 mhz![]()
Pagina: 1