Na een bezoekje van mijn moeders laptop bij de lokale computerboer kreeg ik de mededeling dat hij om het probleem probleem op te lossen een herinstallatie van windows heeft uitgevoerd, de herinstallatie is gelukt, alleen heeft hij gebruik gemaakt van de native tool van vaio, blijkbaar is bij het terugzetten iets misgelopen. Ik kan namelijk geen bestanden meer openen. Elk bestand zit in het juiste mapje, heeft de juiste grote en de extensie lijkt ook juist. (natuurlijk teruggegaan naar de winkel,die wist geen raad, mijn geld terug gehad, maar de moeder is wel haar foto's kwijt)
De vraag die ik nu heb, is er een manier om te zien of de bestanden effectief nog te redden zijn?
Al geprobeerd Recuva en File repair maar de bestanden zijn niet kwijt dus dit bood geen oplossing.
Toen heb ik eens geprobeer met MP3VAL om te kijken of ik mischien een mp3 kon repareren maar ook dit was niet mogelijk.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
De vraag die ik nu heb, is er een manier om te zien of de bestanden effectief nog te redden zijn?
Al geprobeerd Recuva en File repair maar de bestanden zijn niet kwijt dus dit bood geen oplossing.
Toen heb ik eens geprobeer met MP3VAL om te kijken of ik mischien een mp3 kon repareren maar ook dit was niet mogelijk.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.